לאחר שתקף את פרשן הערוץ, דובר צה"ל יגיע להתארח בערוץ 14

לאחר שהוציא הודעה בה גינה את פרשן הערוץ, יעקב ברדוגו, דובר צה"ל הגרי יתארח בתוכניתם של ריקלין וסגל. בעבר התארח הגרי גם בתוכנית "הפטריוטים", הבוקר הגיב ברדוגו ואמר כי "הלוגיקה של הגרי היא שמאל מובהק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/24 17:17 יג בסיון התשפד

לאחר שתקף את פרשן הערוץ, דובר צה"ל יגיע להתארח בערוץ 14
הגרי, נגד דברי ברדוגו., צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

לאחר האירוע החריג בו הוציא דובר צה"ל הודעת גינוי לפרשן ערוץ 14, יעקב ברדוגו, היום (ד') יגיע דובר צה"ל לראיון בערוץ בתוכניתם של ריקלין וסגל. ריקלין עצמו ביקש מהצופים: "שאלות שכדאי לדעתכם לשאול?". כזכור, אתמול בהודעה חריגה, כינה הגרי את דבריו של פרשן הערוץ כ"שקר מוחלט" וזאת לאחר שברדוגו פרסם טור דעה בו טען כי הרמטכ"ל הלוי חושב כי צריך להשאיר את שלטון חמאס בעזה.

"הפרסום של יעקב ברדוגו הוא שקר חמור"

בהודעתו אמש כתב דובר צה"ל: "הפרסום של יעקב ברדוגו לפיו הרמטכ"ל תומך בהשארת שלטון חמאס בעזה, הוא שקר חמור ומשולל כל יסוד" נכתב בהודעת דובר צה"ל, "הרמטכ"ל התבטא אינספור פעמים בעניין, גם באופן פומבי, שאין לאפשר את המשך השליטה של חמאס בעזה".

ריקלין וסג"ל

ריקלין וסגל, דובר צה"ל יתארח. צילום: צילום מסך

הבוקר הגיב ברדוגו לדברים ואמר כי הוא מוכן לחזור בו מדבריו על הרמטכ"ל רק "אם הוא אכן לא אמר את הדברים שהוא בעד עצירת המלחמה או לחילופין יגיד שהוא בעד המשך המלחמה". הוא הוסיף: "כשהוא יגיד שהוא בעד עצירת המלחמה אז שהוא יסביר כיצד חמאס לא יתקיים בעזה".

יעקב ברדוגו

יעקב ברדוגו, צילום: Yonatan SIndel/Flash90