"להיות איתה" בהישג מדהים: מי יהיו רותם סלע ואביב אלוש הצרפתיים?

הסדרה שיצר אסי עזר ושודרה בקשת 12 נמכרה לרימייק בצרפת וצילומיה החלו. את התפקיד של רותם סלע תמלא דוגמנית צרפתייה, וזמר צרפתי-ישראלי ייכנס לנעליו של אביב אלוש

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/24 11:48 יא בסיון התשפד

"להיות איתה" בהישג מדהים: מי יהיו רותם סלע ואביב אלוש הצרפתיים?
להיות איתה, צילום: גיא כושי ויריב פיין

הסדרה הישראלית "להיות איתה" שכתב אסי עזר ושודרה בקשת 12 כבר הספיקה להימכר לאמזון פריים, להגיע לארה"ב, להולנד, לרוסיה ואפילו להודו. כעת הסדרה זוכה לרימייק חמישי, הפעם בצרפת, וצילומי הסדרה יצאו לדרך. קשת אינטרנשיונל אחראית למכירה, וגם תפיץ את הגרסה הצרפתית אחרי שתעלה ב-TF1 - הערוץ המוביל בצרפת ובין המובילים באירופה.

את הדוגמנית המצליחה (נועה הולנדר) שגילמה במקור רותם סלע תגלם בגרסה הצרפתית הדוגמנית לודמילה וון קלייר.

את האופה הצנוע (עמוס דהרי) שגילם במקור אביב אלוש, ייגלם הזמר הישראלי-צרפתי עמיר חדד, שהשתתף בתכנית "כוכב נולד" ולאחר מכן ב"דה וויס" צרפת, ואף ייצג את צרפת באירוויזיון.

עמיר חדד

עמיר חדד צילום: Albin Olsson\cc by wikipedia

אסי עזר: "זה כל כך לא מובן מאליו"

אסי עזר, יוצר הסדרה, התרגש: "זה כל כך לא מובן מאליו ומרגש עבורי לראות איך סדרה שכתבתי בסלון שלי ממשיכה לחצות יבשות ולסקרן ולרגש את העולם. להיות איתה היא סיפור האהבה הכי רומנטי שיש, ואחרי שנועה ועמוס כבר קיבלו גרסה אמריקאית, רוסית, הולנדית והודית, עכשיו הם בדרך לפריז – העיר הכי הרומנטית בעולם. אני מאמין שנגיע לעוד ערים, מדינות ושפות רבות, ושנמשיך, יחד עם קשת, לייצג בגאווה את היצירה הישראלית".