חברת הכנסת לשעבר: זאת המנכ"לית החדשה של חדשות 13

כחודש אחרי פרישתו של מנכ"ל חדשות 13, דירקטוריון החדשות מינה את חברת הכנסת לשעבר יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית החדשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/24 09:29 ז בסיון התשפד

חברת הכנסת לשעבר: זאת המנכ"לית החדשה של חדשות 13
אודי סגל, ערוץ 13, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לפני כחודש מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 13, אור צלקובניק, הצטרף לגל העזיבות מהערוץ והחליט לעזוב את תפקידו אחרי כשנה בתפקידו. עזיבתו הגיעה על רקע חילוקי דעות עם ההנהלה והקיצוצים הצפויים בערוץ ומאז החלו החיפושים אחר מחליף. היום (ה') מונתה יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13.

יוליה שמאלוב ברקוביץ' מונתה למנכ"לית חדשות 13

דירקטוריון חדשות 13 אישר פה אחד את מינויה של עו"ד יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית חברת החדשות. שמאלוב ברקוביץ' שימשה בתפקידי מפתח מרכזיים בשוק התקשורת בישראל, כיהנה כיו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ושימשה כחברת כנסת מטעם מפלגת קדימה בכנסת ה-18.

שמאלוב ברקוביץ' ייסדה את הערוץ הישראלי בשפה הרוסית "ישראל פלוס" (ערוץ 9). במסגרת תפקידה כמנכ"לית וכעורכת הראשית הובילה להישגים מרשימים באחוזי הצפייה של הערוץ.

יוליה שמאלוב ברקוביץ

יוליה שמאלוב ברקוביץ' צילום: ללא

אמיליאנו קלמזוק, מנכ"ל רשת 13: "יחד עם יוליה נוכל לבסס יציבות ניהולית ארוכת טווח"

אמיליאנו קלמזוק, מנכ"ל רשת 13, מסר: "אנו שמחים להודיע על המינוי האסטרטגי הראשון שלנו בערוץ. יחד עם יוליה נוכל לבסס יציבות ניהולית ארוכת טווח ולממש את האסטרטגיה העסקית שלנו לצמיחה ולעידן חדש בחברות החדשות. ערוץ 13 ישקף את הפנים של כלל החברה הישראלית, ייתן ביטוי לכל מגוון הדעות תוך דגש על טלוויזיה שתדבר לקהלים רחבים".

יוליה שמאלוב ברקוביץ' מסרה: "אני רוצה להודות לדירקטוריון חדשות 13, למנכ"ל רשת 13, ליו"ר החברה, ולבעלי המניות על הבעת האמון וההזדמנות להצטרף לצוות ההנהלה. ניהול חברת החדשות בעת הזו היא משימה משמעותית עבורי, וחשובה ברמה הלאומית. בצעדים משמעותיים ללא פשרות נוביל את חדשות 13 לקדמת הבמה תוך החזרת אמון הציבור בכלי תקשורת בישראל".