חדשות המוזיקה

שני סינגלים חדשים יוצאים במיחד לכבוד ראש חודש אדר. האזנה נעימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/09 00:00 ל בשבט התשסט

חדשות המוזיקה

תומר חתוכה נולד בחולון לפני 34 שנה. בשנת 2001 הוציא את השיר "מה עולמך שווה בלעדיך" לתחנות הרדיו, כתב את המוסיקה לסרט "שניה אחת יותר מדי", ובשנת 2003 הוציא לאור את האלבום "שבת הגדול", הכולל תפילות שבת של יהודי תימן על רקע מוסיקה עכשווית. האלבום הראשון המכיל חומרים מקוריים, "ארץ שלום", יצא לאור בסוף שנת 2008. האלבום הופק, הולחן ובוצע על ידי תומר, והוא מכיל 10 רצועות העוסקות בחומרים מן החיים, כהגדרת המפיצים.



"רטוב" הוא הסינגל השלישי שמוציא חתוכה לפני הפצת הדיסק בחנויות - סינגל חורפי במיוחד, על אף הגשם הזעום. מילים, לחן ועיבוד: תומר חתוכה. על הנגנים נמנים מיטב נגני האולפן הישראלים - אשר פדי (תופים), אבי סינגולדה (גיטרות), אבי יפרח (בס), גדי סרי (כלי הקשה), אריק דוידוב (חצוצרה) ומורן בר און (טרומבון).


רטוב / תומר חתוכה




דורון שלם, זמר ויוצר דתי מוציא סיגנל ראשון לפני אלבום הבכורה - "נשמה שנתת בי", הכולל נטייה חזקה לצד האלקטרוני. דורון החל את דרכו המוסיקלית כשהצטרף לאביו בהופעותיו ושר עימו. שלם משתמש בחומרים מן המקורות, מלחין אותם ואחראי על ההפקה המוסיקלית.


השיר נשמה שנתת בי נבחר לפתוח את האלבום, מאחר והוא שיר של יום חדש וכמו התחלה חדשה מלאה חיוניות", אומר שלם. "הרגשתי צורך להעביר במנגינה את האנרגיות והחיוניות של הבוקר ושל ההשכמה שאמורים ללוות אותנו במשך היום".

 

הנשמה שנתת בי / דורון שלם