"בשבע" גם בקניון

העיתון יחולק מעתה גם בקניונים ובמקומות הומי אדם ולא רק בבתי הכנסת. המטרה: הגדלת התפוצה בכ-10,000 עותקם נוספים

חדשות כיפה אורי פולק 15/02/11 00:00 יא באדר א'

"בשבע" גם בקניון

העיתון "בשבע" מצטרף באופן רשמי אל מאבק עיתוני החינם והוא יחולק על ידי דיילים במרכזי קניות מדי יום שישי - זאת כחלק מניסיון של מערכת העיתון להגדיל את תפוצתו ואת היקף החשיפה אליו. בעקבות המהלך החדש צפויה תפוצת העיתון לגדול בכ-10,000 עותקים נוספים. עד כה הופץ העיתון ללא תשלום בכ-120 אלף עותקים בכ-1,400 נקודות הפצה ואף לתיבות דואר באזורים מסוימים, בעיקר ביישובים ביהודה ושומרון.

אם הפיילוט יצלח הרי שב"בשבע" מקווים כי עד סוף שנת 2011 יגיע העיתון לחלוקה של כ-25 אלף גיליונות באזורים שונים בארץ. העיתון יחולק דווקא בריכוזי אוכלוסיה שאינם מוגדרים כדתיים באופן מובהק ובהם תל אביב, רעננה, גבעת שמואל, נתניה, הרצלייה ורמת השרון. "בעקבות מחקר שערך השבועון, מתברר שהמפרסמים מחפשים להגדיל את החשיפה באמצעות העיתון, גם בערים ובאזורים שלא מוגדרים כדתיים במהותם", מסביר דודו סעדה, מנכ"ל "בשבע".

מדובר בניסיון נוסף של העיתון להגדיל את תפוצתו. כפי שדווח בכיפה לפני כחודש, העיתון מקים באחרונה מחלקת מנויים בהשקעה של כ-300 אלף שקלים, כשבכוונתו למכור כ-10,000 מנויים בחצי השנה הקרובה. ב"בשבע" מתכוונים לגבות 250 שקלים בלבד למנוי שנתי עבור העיתון, תוך הגדלה של כמות העותקים המודפסים בכ-20%. המנויים יקבלו את העיתון עד לפתח ביתם, באמצעות שליחים, בכל רחבי הארץ. במערכת העיתון מקווים להגדיל את כמות המנויים לכ-25,000 עד סוף שנת 2012.

"בשבע", אשר יוצא לאור מאז שנת 2002, נערך על-ידי עמנואל שילה והוא כולל 64 עמודים לצד מוספים בתחום הכלכלה, בריאות, נדל"ן, נשים וחינוך.על פי סקר TGI האחרון המסכם את נתוני החשיפה לאמצעי התקשורת בחודשים האחרונים, העיתון "בשבע" שומר על חשיפה של כ-6%, זאת לעומת חשיפה של 3.8% ל"מקור ראשון". הוא נחשב לעיתון החמישי בגודלו מבין עיתוני סוף-השבוע.