שאל את הרב

זוגיות

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 11/09/23 19:36 כה באלול התשפג

שאלה

שלום כבוד הרב,

אני נמצא בסערה... סיימתי קשר עם בחורה לפני 8 חודשים בערך...מאז אני לא מצליח להתקדם, חוזרים ונפרדים וכל הזמן התחושה של אהבה וכיף אבל מהצד שלי פחות הערכה ליכולות שלה. מצד אחד אני מרגיש שהיא לא מושלמת מצד שני יצאתי עם נשים אחרות אבל לא הצלחתי באמת להתקרב כי עדיין הייתה בראש שלי ובנוסף זה גרם לי יותר להעריך את התכונות שלה. אני חוזר אלייה ומתבאס אני בלעדיה וקשה לי, אני לא מבין למה אני כבר שנה בסרט הזה ולא מצליח לקבל תשובה מה אני רוצה באמת, מצד אחד יש לה תכונות כל כך טובות מצד שני תכונות כל כך מעצבנות ועצם ההתפשרות משגעת אותי שמגיע לי יותר... היא באמת בחורה טובה וכיף לנו ביחד אבל אהבה וכיף זה לא הכל, לא מספיק מחזיק ממנה ומהקבלת החלטות. אני אבוד כבוד הרב לא יודע אם היא האישה של חיי

תשובה

שלום וברכה

הלוואי וידעתי.

אנחנו גם לא מכירים מספיק טוב כדי שאוכל לסייע בעומק.

אבל עצה קטנה, שתשקול גם אותה, ואולי היא תקדם אותך:

האם מתאים לך לשנות את הגישה ביחס לבת הזוג שאיתה אתה רוצה לחיות ? במקום לחפש את המושלמת והמתאימה לגמרי - להטמיע כי חיי נישואין הם יציאה למסע אל הלוא-נודע, כששני בני הזוג נמצאים שם האחד למען השני, ומקדמים האחד את השני.

אני מדגיש כי איני מתכוון לכך שתבנה על כך שאחרי החתונה היא תשתנה. בדרך כלל לא משתנים אחרי החתונה. אני מתכוון לכך שאתה תשתנה. שאתה (וכמובן גם היא) תיכנסו עם ראש מודע ליתרונות ולחסרונות של שניכם, ולא תצפו לשלמות מוחלטת, כי אם לצעד אחר צעד, ביודעכם שיהיו דברים שיפריעו לכם, ויהיו דברים שתאהבו, והיחסים בין שני התחומיים יעלו וירדו, אבל הברית המשותפת שלכם תהיה חזקה יותר מכל דבר.

זו כמובן רק הצעה, והיא תלויה בהתאמה לך, לאופייך, ולדרך בה אתה מתבונן על עצמך ועל העולם.

אולי.

כל טוב ובשרו לנו שמחות

כתבות נוספות