שאל את הרב

תפילה נפלאה

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 20/01/11 11:45 טו בשבט התשעא

שאלה

איןןןן לי איפה לכתוב את זה!

אבל אני רוצה להגיד לבורא עולםםם

בורא עולם כמה אהבה יש לי אליך תודה רבה שנתת לי את הזכות להיות 1 מ 1500 בבית ספר חילוני גמור!!!תודה בורא עולם שזיכית אותי לחזור בתשובה לפנייך כבר בכיתה ז'!

תודה בורא עולם שאני היחידה במשפחה ותודה כי אני הולכת בגדול להחזיר את משפחתי בתשובה שלמה לפנייך!!!אבא בשמיים כמה אהבה עצומה יש לי אלייך תודה רבה על היסורים תודה על הקושי תודה על הכל,על הרע ועל הטוב תודה על שנתת לי להבדיל אלף הבדלות בין טוב לבין רע תודה לך בורא עולם על שמירות השבת שלי תודה על הצניעות הגמורה תודה על העצב ועל השמחה תודה!!!!1

אני אוהבת אותך ואוהב כל ימיי חיי!אבא אני לא אשמע לאף אחד שיגיד לי לחזור בשאלה כמו שעושים לי,חשוב לי שתדע טוב יותר ממה שאתה יודע!

אני מחכה כבר לשים כיסוי ראש ולקדש את שימך בורא עולם!עם השיער הארוך מאוד שלי אני אסתיר אותו רק בשבילך אבא!!!בשבילך את החיים שלי אני אתן.כי אתה אב רחמן!ואין עוד כמוך!!!

תודה שבראת אותי אדם ולא בהמה,שלא עשית אותי שיפחה,שעשית אותי בדיוק כרצונך!!אבא!כל כך הרבה מילים יושבות לי על הלב!כל כך הרבה אושר מציף אותי לדבר איתך ולהגיד לך כמה אהבה יש לי אליך,להודות לך על כל הטוב שאתה עושה לי ולכל עם ישראל,על כל הרחמים!על הזכויות של התפילות,על הפרידה מכל החיים החילוניים שלי!על שהבנתי את דרך האמת!

תודה לך אבא!

אני אוהבת אותך כל כךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!

בתך הקטנה שבתשובה כבר שנתייים היום:)))

תשובה

בס"ד
תודה על הדברים - על השיתוף באמונה הגדולה והנפלאה שלך.
אני מצטרף לכל תפילותיך ואומר "אמן".

כתבות נוספות