שאל את הרב

תגובה לתשובתך בענין סיאנס

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 07/03/02 16:20 כג באדר התשסב

שאלה

שלום לכבוד הרב!

קראתי בתשומת לב רבה את כל התגובות והתשובות של הרבנים הנכבדים ומתשובותיהם עולה כי אכן הם תמימים וטהורים ולא כמוני שבעוונותי כי רבו בעבר הרחוק עסקתי רבות בסיאנסים ומזאת למדתי, שכאשר בני נוער עוסקים בכך במקלט או במקום שאין בו קדושה או מזוזות לשמירה על הקדושה של עצם העניין (האסור במקור) מיד מתלבשים רוחות ושדים ומזיקים שקרנים ביותר המנסים לגנוב את הדעת בתשובות שקריות ועלולות כמובן ע"פ רשות שמים להזיק לעוסק בכך (עושה מלאכיו רוחות משרתיו אש לוהט) ומי שעיניו בראשו בוודאי לא ינסה לשחק באש ולהיכוות בה.

אין להאמין לתשובות המתקבלות שבוודאי צדיקים ונשמות טהורות לא יעזו להיכנס וללבוש דמות בתוך ידיים טמאות של הנוגעים בה ובוודאי כאשר יש נשים נידות או ערוב של גברים ונשים גם יחד כי אז בוודאי שהתשובות תהינה שקריות מצד הסטרא אחרא ואין לסמוך עליהן וכמובן עתידים העוסקים בכך להינזק בנפש או בגוף. מובן מאליו שהתשובות הראשוניות אמיתיות לחלוטין כי לגנוב את הדעת, לכן, לא מקובלות עלי הרצאותם של הרבנים ומחזרי תשובה למיניהם שטוענים כי נגלה או נאמר להם בסיאנס כך וכך.

לעניות דעתי אלו הן דברים האסורים לחלוטין ע"פ מיטב הבנתי האמור לעיל בעקבות שנים של עיסוק בדבר האסור הזה. ואני מעיד שניזוקתי קשה בעקבות כך.

לסיכום: מומלץ מאוד שלא להתעסק באש ולשלם בעולם הזה ובבא על כך.

תשובה

יקרא הציבור וישפוט

כתבות נוספות