שאל את הרב

עצה!

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 12/10/03 08:32 טז בתשרי התשסד

שאלה

כבוד הרב שלום!

שמתי לב כי אחוז גבוה מתוך המעוניינים בתשובות בנושא התמכרות לאתרי תועבה פונים אליך, ואתה משתדל להביא את הנימוקים הטובים ביותר למה יש להתרחק מסכנה זו.

הנימוקים של הרב באמת טובים ומעניינים- אך אליה וקוץ בה, לעתים נדמה כאילו הרב שוכח שהתמכרות לאתרים אלו, מובילה להתמכרות כללית למין, ולעיתים "מבטים תמימים" לעבר בני המין השני מובילים גם הם להתמכרות קשה למין(בעיקר אצל בנים שיצרם חזק פי כמה).

רציתי להציע לרב שיטה שבעזרתה הצלחתי כבר לשכנע אדם חילוני לחלוטין מדוע עליו להתרחק מבנות:

אם גבר אינו רוצה להכנס לסטטיסטיקות המבהילות של גירושין(שנובעים באחוז גבוה מאוד של המקרים מבגידות בבן- הזוג), עליו להשמר ממגע גופני עם נשים:

כידוע,תפקידו הראשון במעלה של כל יצור חי, הוא להבטיח את המשך קיום המין שלו- וזאת על ידי רביה.

כדי להבטיח זאת יש לכל בעל חיים מנגנון המספק לו הנאה ממגע מיני מלא עם הנקבה(או הזכר).

אצל בני האדם, הנקבה יכולה ללדת רק פעם ב-9 חודשים. לעומת- זאת הזכר יכול בזמן זה להכניס אינספור נקבות להריון- ולכן מנגנון הגירוי שלו חזק פי כמה- הוא מתוכנן להגיע לכמה שיותר מגעים גופניים מלאים עם כמה שיותר נקבות.

גם כשהוא "רק"נוגע קצת, או מעיף מבט, מנגנון הרביה שלו ידחוף אותו לעשות מאמצים כבירים כדי להגיע כמה שיותר מהר למגע גופני מלא.

אצל בעלי- החיים, בגלל הסכנות והתחרות הקשה על נקבות(בגלל שכל משכב מוביל מיד להתעברות- לא כמו אצל בני האדם שמשתמשים ב"אמצעי מניעה"), זוכים הזכרים לשכב רק עם מספר נמוך של נקבות ועי"כ להגיע לסיפוק רק מספר פעמים בשנה- אך בני האדם יכולים להגיע לסיפוק מדיי יום על- ידי אוננות, או אם נקבה זמינה- על ידי אמצעי מניעה.

במצב זה- הגוף חושב שהזכר הצליח בכל פעם שפלט זרע להרביע נקבה, ולכן מעודד אותו להתאמץ יותר- דבר שמוביל להתעסקות בלתי-פוסקת במין.

יש לציין גם שהמוח שלנו מקטלג כל תמונה שהוא רואה לנושאים- ואם המוח "שם לב" שאנו הכי אוהבים לעסוק במין- הוא יעלה תמונות/ מחשבות בעלות גוון מיני- ולכן אנשים מבזבזים את כל כספם על חוברות ושירותי מין, ולכן כה רבים בוגדים בנשותיהם, ומאבדים את חייהם (ואת ילדיהם)- ולכן אם אדם רוצה להנות מחיים מאושרים- עליו להתרחק מכל מגע עם בנות לפני הנישואין.

מקוה שהועלתי.

תשובה

בס"ד

הבאתי את דבריך לתשומת לב הקוראים

ולקלות הגישה אפנה אותם ללקט תשובות על זה:

לקט תשובות על צפיה באתרי סקס
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=31442

לקט תשובות על נגיעה
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=21861

לקט תשובות על אוננות
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=13943

האמת היא שהלקטים הללו נכתבו לפני כמה חודשים ומאז נוספו עוד ועוד תשובות בנושא. לכן כל הרוצה לעיין היטב בנושאים אלו צריך לחפש את המילים המתאימות

מועדים לשמחה
בהצלחה

כתבות נוספות