שאל את הרב

עיכובים בזיווג

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 28/06/20 12:50 ו בתמוז התשפ

שאלה

כבוד הרב שלום רב,

ברצוני להיוועץ איתך בנוגע לעניין שמאוד מפריע לי מאז ומעולם תמיד היה לי פחד מזוגיות כזה שמשתק אותי מלצור כזאת אני תמיד פוחדת שאטעה חלילה בבחירה שלי וזה יגרור השלכות שלא ניתן יהיה לצאת מהן למרות שהחלום הכי גדול שלי זה להקים בית ושיהיו לי חיי נישואין מוצלחים ואוהבים שימשכו לכל החיים. התייעצתי עם נורמולוג שאמר לי שהעתיד שלי יהיה חלילה שחור ושיהיה קשה לי בזיווג וחיי נישואין לא הכי טובים ושיהיו לי קשיים עם הילדים חלילה ומה לא

התחזיות שלו הכניסו אותי לכזה לחץ וייאוש כל מה שהוא אמר לפני כן בנוגע לאופי שלי היה נכון ולכן מפחידים אותי הדברים הללו שהוא חזה.. אני אדם טוב משתדלת לעשות טוב בעולם לעזור לאנשים על אף שסבלתי המון במהלך החיים מצד המשפחה שלי(אבא שלי אדם מאוד אלים וכוחני והורי התגרשו שהייתי בת 7) ומאנשים שפגשתי במהלך חיי שעזרתי להם כל כך וניצלו את עזרתי לרעה.. אני אדם מאמין ולאחר הקריאה הזו האמונה שלי בבורא מעט התערערה איני יודעת מה לעשות האם ניתן לשנות את הגורל ולזכות לחיי נישואין טובים על אף שאולי נכתב אחרת?

תשובה

שלום

המצאות של נומרולוג לא צריכות להשפיע עלייך.

השם מלווה את ביתו, רוצה בטובתה, ואם תעשי השתדלות מצידך כדרך העולם, ותתפללי על כך עם עשיית חסד, אזי בעזרת השם חייך יאירו.

גורלם של ישראל נתון בידיהם, על ידי מעשים טובים ותפילות, וחיים שמחים של אמונה והשתדלות.

אינך אביך. את חייבת בכבודו, אך גם צריכה ללמוד מה לא ללמוד ממנו. היי חופשיה, והכריעי על חייך ממקום של שכל ואמון בנשמתך הטובה ובבוראך.

בהצלחה

כתבות נוספות