שאל את הרב

ניתוח שאני צריכה לעבור ואני לא רוצה לעבור

הרב אבנר פורת הרב אבנר פורת 01/03/20 22:53 ה באדר התשפ

שאלה

היי כבוד הרב,רציתי לספר לך שאני מפרשת רמדיה שהייתה בשנת2003 אני הייתי תינוקת צמח ולא זחלתי עד גיל 3 פשוט משותקת...

בחג חנוכה יום אחד בבוקר אחותי הגדולה לקחה אותי בעגלה למרכז החניות איפה שאני גרה באותה זמן היה מישהו שעומד שאנשים נותנים לו צדקה אחותי לקחה אותי אליו ושמה לי ביד תכסף שאני אשים ואיך שחזרתי הביתה איתה יצאתי מעגלה וזזתי ופשוט הייתי כמו כל תינוקת כהיום זה פשוט היה נס אחד גדול!!! אני רוצה לשתף אןתך שנפגעתי רמדיה זה סוג שהזיק לי הכוונה עברתי ניתוח לפני כמה שנים של פוליפים ושקדים שהייתי בכיתה ו (זה ניתוח קטן) לאחר כמה שנים השיניים שלי לא גדלו ישרות קצת עקומות עכשיו אני מטפלת בהם כבר יש גשר.... והלסת לי שלי גדלה לא סימנטרית הרופא אמר שאני צריכה לעבור ניתוח ואני לא רוצה לעשות אותו שאני מרגישה שאני מדברת על זה זה עושה לי רע וגם משפיע עליי מאוד השאלה שלי האם אפשר לקרוא משהו שזה יסתדר לבד עם הגשר בשיניים??!? אני מודה להקב״ה שאין לי בעיה רפואית חמורה או משהו אחר רק יישור שיניים זה יכול להיות לכל אדם.... הלסת זה הדבר שגורם לי הכי להרגיש רע עם עצמי אני מתפללת שזה יסתדר לי לבד ואני הייתי רוצה לשמוע מה אתה אומר על זה?!

תשובה

שלום

אני מאוד שמח לשמוע שב"ה יצא מהמצב הקשה שהיית בו.

אבל חשוב לדעת, שבמקביל לצדקה ולברכות, צריך לשמוע מה אומרים אנשי המקצוע, כלומר לרופאים, ולהתנהג על פי דבריהם. חכמת הרפואה שהמין האנושי הגיע אליה זה גם מאת ה', ודרך שלו להשפיע עלינו טוב (עובדה כמה מחלות נעלמו מהעולם ואיזו אריכות ימים יש היום).

לכן אין לי פתרונות קסם עבורך. אני מציע להקשיב למה שהרופאים המומחים אומרים, ובמקביל כמובן לתקן בעצמנו מה שאפשר, להתפלל הרבה ולעסוק בצדקה וחסד.

ובע"ה הקב"ה ישלח לך רפואה שלמה וברכה והצלחה בכל אשר תפני

כתבות נוספות