שאל את הרב

משיכה לבנים2

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 21/01/02 18:26 ח בשבט התשסב

שאלה

ב"ה

שלום כבוד הרב.

שמי ,,ויש לי בעיה שאני לא מצליח להתמודד איתה כי היא מאוד דסקרטית וגלל זה היא בעיתית.

בעיה היא אני בחור בן 23 ואהי נימשך לגברים והיה לי גם ניסיון לצערי הרב לא הצלחתי לעמוד בזה זה היה בפעם האחרונה לפני שנה לבנתיים אני מנסה להלחם בבעיה ואני לא מצליח היצרים שלי מאוד חזקים זה מתבטא בזה שאני מאונן כמעט כל יום ומפנטז פשוט על גברים אני מת שהדבר הנורא הזה יצא לי מהראש אני מתפלל כל יום רק לדבר הזה אני פשוט בדיכאון מהעניין וחסר אונים כי אני מפחד לספר את העניין הזה למישהו שמה יגלו את זה .ואם יגלו את זה התצאות יהיו מאוד חמורות אני יודע שלך אין איזה תרופה או פתרון פלא אם יש כזה אני מאוד ישמח לקבל אותו .

תודה רבה מראש וסליחה על התבטיות במה שכתבתי פשוט אני כתבתי לך מה שאני מרגיש בשבילי אלה לא חיים עד שיהיה לי פתרון לעניין זה מאוד קשה לי עם זה זה משבש לי את חי יום יום שלי אין רגע שאני לא חושב על זה אני פשוט בדיכאון מזה

ומחפש מישהו שיעזור לי בעניין כי אני מעונין להתחתן ולבנות משפחה בעתיד אבל עם בעיה כזו אני לא חושב שאני יוכל.

ושוב תודה מקווה שתחזור אלי .

תשובה

בס"ד

שלום
אני קורא את הכאב הנורא שאתה מתאר במכתבך ואיני יודע אין לנחם אותך מהכאב. אני יודע שזה ממש נורא לשמור סוד כזה נורא ולדעת שאתה לא יכול בו ולשתף בו אף אחד.
אני רוצה לספר לך שיש תקוה. דע לך שיש כמה וכמה אנשים שהיו במצבך ויצאו מזה לגמרי. תאמין בזה ותצא. יש הרבה שיצאו כי האמינו ונלחמו ויצאו והם היום אבות לילדים מאושרים.
אני מכיר לפחות אחד באופן מאוד אישי שיצא מזה והיום הוא אישיות ציבורית שאולי נתקלת בה ואני כמובן לא אתן שום רמז עליו. אבל הרבה מהקוראים של האתר הזה ודאי נפגשו איתו ולא מעלים על דעתם כי האיש הזה שהיום הוא נשוי ויש לו ילדים וילדות חמודות היה פעם במצבך וכמעט שלא מצא את עצמו. והיה כמעט מנודה מהחברה שחלק מהאנשים בתוכה ידעו או שיערו שידעו על הבעיה שלו. בקיצור הוא האמין שאפשר לצאת נלחם ויצא.

יש על זה הרבה מאמרים בספרים שונים, אבל אני מציע לך ללכת לרופא מומחה.
אני מכיר כמה מהם והם אלחנן בר און במרכז רפואי ב' ר"ח יגאל 35 ירושלים 02-5866777 052-247822 או מכון פועה בירושלים ר"ח פתח תקוה 9 ירושלים 02-6515050

כתבות נוספות