שאל את הרב

מגדת עתידות

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 06/03/02 13:09 כב באדר התשסב

שאלה

שלום כבוד הרב,

שמעתי על מגדת עתידות שטוענת שהיא קיבלה את כוחותיה מה' וכל מה שהיא אמרה לאנשים אכן התגשם. שאלתי היא האם מותר ללכת אליה ?

תשובה

בס"ד


השאלה הזאת היא שאלה גדולה וכבר נדונה בתורה עצמה.
ספר דברים (פרק יח ט) "כִּי אַתָּה בָּא אֶל הָאָרֶץ אֲשֶׁר יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לָךְ לֹא תִלְמַד לַעֲשׂוֹת כְּתוֹעֲבֹת הַגּוֹיִם הָהֵם: לֹא יִמָּצֵא בְךָ מַעֲבִיר בְּנוֹ וּבִתּוֹ בָּאֵשׁ קֹסֵם קְסָמִים מְעוֹנֵן וּמְנַחֵשׁ וּמְכַשֵּׁף: וְחֹבֵר חָבֶר וְשֹׁאֵל אוֹב וְיִדְּעֹנִי וְדֹרֵשׁ אֶל הַמֵּתִים: כִּי תוֹעֲבַת יְהֹוָה כָּל עֹשֵׂה אֵלֶּה וּבִגְלַל הַתּוֹעֵבֹת הָאֵלֶּה יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ מוֹרִישׁ אוֹתָם מִפָּנֶיךָ:


מה כן?

תָּמִים תִּהְיֶה עִם יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ: כִּי הַגּוֹיִם הָאֵלֶּה אֲשֶׁר אַתָּה יוֹרֵשׁ אוֹתָם אֶל מְעֹנֲנִים וְאֶל קֹסְמִים יִשְׁמָעוּ וְאַתָּה לֹא כֵן נָתַן לְךָ יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ: נָבִיא מִקִּרְבְּךָ מֵאַחֶיךָ כָּמֹנִי יָקִים לְךָ יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ אֵלָיו תִּשְׁמָע.

אתם צריכים משהו מקרבכם!!

אל תחשבי שהם לא יודעים על מה הם מדברים. זה לא נכון. לפעמים המגידות הללו קולעות את המטרה בדיוק גדול, ולפעמים הן טועות. לפעמים הן רואות משהו שחציו אמתי וחציו שקר = כמו חלום של נבואה עם דברים בטלים - אבל הן לא יודעות להפריד את התבואה מתוך הקליפות.

לכן ההולך אליהם עלול לאכול גם קליפות ולפעמים רק קליפות. בכל מקרה יאכל הרבה קליפות. וכמו שידוע לא כל הקליפות הן בריאות. יש מהן שרק נחשבות בריאות ויש מהן שמביאות את כל הרע שבעולם. למה לך?

אם תקשיבי היטב היטב תשמעי שה' שואל אותך: למה הבת האהובה שלי הולכת אל המשרתת לבקש ממנה טובה.
למה הבת שלי לא מבקשת ממני?

האם היא מתבישת?

פני אל ה' והוא יעזור לך.
פני אליו ישירות!
דברי איתו בלשון נוכח.

הוא אבא שלך
הוא אוהב אותך
הוא ינחה אותך יותר טוב מכל מגדת עתידות בלי שום קליפות.

כתבות נוספות