שאל את הרב

כיצד עלינו לנהוג..?

הרב דני ארגמן הרב דני ארגמן 21/10/11 11:28 כג בתשרי התשעב

שאלה

אני נמצאת במערכת יחסים מזה שנתיים עם בחור דתי ממשפחה דתית לאומית,במהלך כל הקשר שלי איתו הייתה התנגדות מצד אמא שלו לקשר הזה מסיבות שאינן ידועות לי ולו.{אני רוצה לציין שיש קשר הדוק בינו לבין אמא שלו הוא הגבר של הבית בשבילה ויד ימינה}

תמיד היא ניסתה לסכסך בינינו וגרמה להרבה ריבים כואבים ואף לפרידות ממושכות..,כמובן שהאהבה הצליחה להתגבר על מכשולים אלו והצלחנו להמשיך הלאה למרות הכל..

לאחרונה שהיחסים עברו לשלב יותר רציני וכבר התחלנו לדבר על מיסוד הקשר והיא ידעה מזה ובתגובה מסרבת שהוא יתחתן ב 4 שנים הקרובות ..

כעבור כמה שבועות היא באה אליי הביתה ואף האשימה אותי בגנבת תכשיטים שנעלמו לה שאינני מאמינה בכך מההיכרות שלי אתה זה עוד דרך לסכסך בינינו וגם הפעם הצליח לה..כמובן שגירשתי אותה מהבית מכיוון שהיא פסיכופתית ואינני מוכנה לשמוע האשמות כאלה שקריות וכאלה המצאות..ההורים שלי לא מעוניינים לשמוע יותר עליו או על המשפחה שלו מכיוון שהפעם אמא שלו חצתה את הגבול האדום. עברו 3 חודשים מאז המקרה ואמא שלו אפילו לא הלכה למשטרה או לחברת הביטוח מה שמראה לי שהכל שקר אחד גדול!

אני רוצה לציין שבמהלך כל הסרט הזה חבר שלי מאמין לי ותומך בי ועומד מולה שאני לא גנבה וגם כל המשפחה שלה אומרים לה שאין מצב שזה אני והיא עדיין בשלה.

רצינו לעבור בדיקת פוליגרף אך זה לשווא כי היא טוענת שגם אם אצא צודקת היא לא רוצה בקשר הזה..

חבר שלי חושב שאני צריכה לבקש סליחה מאמא שלו ועד שאני לא אתנצל אין על מה לדבר..,בעבר התנצלתי כ"כ הרבה על היותי קורבן אך הפעם אני מסרבת בכל תוקף להתנצל על זה שאני הקורבן שמאשימים אותו בגניבה יש גבול למה שאדם יכול לעבור..

רצינו לבקש הכוונה כיצד עלינו לנהוג ומה לעשות..

תודה רבה!

תשובה

ב"ה,

שלום,

את לא צריכה להתנצל אם לא עשית כלום,

אדרבא, כאן הוא צריך לעמוד לצידך ולהגן עליך, כפי שעשה תמיד,

כמובן גם הוא וגם את צריכים להתיחס אליה בכבוד, לא לוןמר עליה שהיא פסיכופתית וכדומה,
הרי היא ילדה אותו וגדלה אותו, אז גם אם את לא מסכימה איתה ולא רווה ממנה נחת, אסור שביטויים אכלה יאמרו,

להיפך, ככל שתהיי יותר שלמה עם עצמך ובטוחה בעצמך כך לא תזדקקי לביטויי זלזלול.

בברכה,

דני ארגמן

כתבות נוספות