שאל את הרב

חלום

הרב דני ארגמן הרב דני ארגמן 20/06/13 02:17 יב בתמוז התשעג

שאלה

בס"ד

שלום לכבוד הרב.

אתמול בלילה, קרא לי מקרה מוזר.

התקשיתי מאוד להרדם, ולאחר כמה זמן נרדמתי ל2 דק' בערך וחלמתי שאני הולכת לנעול את הדלת בבית (כדי שלא יכנסו פורצים. אנחנו נועלים את הדלת בבית תמיד בלילה ולפעמים אני באמת יורדת לוודא שהדלת נעולה כי אני מפחדת ) וכשאני רואה את הדלת אני רואה שבדיוק הדלת כמעט נסגרה והאדם קלט אותי, נלחץ והחל לרעוד ולעמוד במקום (וראיתי אותו דרך חלון בדלת [שבמציאות לא קיים אצלנו בדלת]). ואני כמובן נלחצתי ורציתי לקרוא לבני משפחתי אך לא הצלחתי להזיז שום איבר בגופי ואפילו לא להשמיע צווחה, וישר התעוררתי וגיליתי שהגוף שלי חם (מאוד!) ושאני לא מצליחה להזיז שום איבר. רק לאחר כמה דקות שנרגעתי הצלחתי להזיז את הרגל ואח"כ את היד וכו'..

בנוסף, אציין שאותו אדם - חלמתי עליו בעבר כמה פעמים, לרוב בתור אחד שרודף אחרי ואחרי משפחתי ומנסה לפגוע בנו (כל הסיוטים האלו החלו לדעתי אחרי הרצח של משפחת פוגל הי"ד- אמנם לא כל הזמן, אך לפעמים הם מופיעים). (אגב- אם משנה המראה החיצוני של הפורץ- - הוא גבוה מאוד ורזה מאוד, בעל שיער בלונדיני ארוך מקורזל וזקנקן)

רציתי לדעת- האם יש משמעות לחלום? והאם אני צריכה ליחס לו ולאדם הזה בכלל חשיבות? וגם- - זה הרגיש לי כ"כ אמיתי שזה מפחיד אותי, וגם הגוף שלי הגיב בצורה כ"כ מוזרה כאילו הוא באמת חווה את זה .. אז אשמח לעצה. תודה.

תשובה

ב"ה,

שלום וברכה,

לא צריך לתת פרשנויות לדברים כאלה,

אם יש חלום רע צריך להתעורר לתשובה ולתפילה,

בברכה,

דני ארגמן

כתבות נוספות