שאל את הרב

התארגנות למחנה בנ"ע נפרד

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 04/07/02 17:55 כד בתמוז התשסב

שאלה

לכבוד הרב,

שלום

ראיתי פה הרבה בנות שרשמו לך שאלות בנושא הזה של יציאה למחנה סיירים, ואני כל כך מבינה את הלבטים שלהן, כי גם אני כמותן, ואני לא יוצאת למחנה כי אני יודעת שאני לא צריכה להיות שם.

כולם אומרים לי חשוב שתהיי שם כי תשפיעי ולפי דעתי זה שטויות, אי אפשר להשפיע כשכל השורש של מחנה מעורב הוא פגום ולא נכון ורחוק מהאמת.

אני הגעתי למסקנה זו בעזרת ה', ועכשיו ראיתי פה מלא בנות כמוני שמתלבטות וזה די שימח אותי שאני לא היחידה ושיש הרבה שזה מפריע להן.

יש לי הצעה לכן שלחתי לך את המכתב כדי שתפרסם ותשלח אותו לבנות ששלחו לך כזה מכתב בנושא הזה- שנתארגן כל הבנות האלו וגם אם אנחנו רק 10 בנות זה כבר משהו ועוד שזה נציגות מכמה מקומות שונים בארץ, ונלך ונפנה להנהלה הארצית ונגיד להם שזה מתנגש לערכים. ובני עקיבא לא צריך לחפף במצוות ולהתפשר בדברים מסויימים ולעבור על איסורי תורה כמו שיש במחנה.

כי באמת כל הבנות שפנו אליך דיברו על השפעה, אז הנה זאת ההשפעה האמיתית לפי דעתי לא להסכים עם מה שיש, אלא להיפך לבוא ולשנות את זה. ופה באה ההשפעה. ומכאן היא מתחילה.

אני רושמת פה את האימל שלי כדי שבאמת יצרו איתי קשר ובאמת כל הבנות שרוצות ללהשפיע ולשנות את המחנה והאוירה שיצרו איתי קשר ונארגן משהו.

האימל שלי: mluzon1@hotmail.co.il

תודה לך כבוד הרב על שהקדשת מזמנך בשבילי ואני

מקווה שנצליח באמת להגיע לחיי קדושה וטהרה

שציוונו "קדושים תהיו" ושנצליח "לתקן עולם במלכות

שדי".

שוב תודה

תשובה

בס"ד

אין דבר יותר אמיתי מהמכתב הזה.

אבל דעו לכם שדבר כזה מצליח רק אם מתמידים בו ורק אם מחליטים לעשות אותו בשמחה, מתוך כוונה לתקן ולא מתוך ביקורת. (כמו הנוסח המכתב).

מי שמסכים עם הכתוב בו, יעשה מעשה מיד. לא לדחות. לשלוח אימייל מיד לכתובת הרשומה בשאלה כדי שהכוונה הטובה לא תתמסמס בדחיות ובשכחה.

בהצלחה מכל הלב

כתבות נוספות