שאל את הרב

הוצאת זרע לבטלה

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 12/02/02 07:37 ל בשבט התשסב

שאלה

חברי נוהג להוציא זרע לבטלה בכוונה פעמים רבות, והוא נוהג לספר לי על כך כי אני חברו הקרוב. ניסיתי לומר לו עשרות פעמים שאיני מוכן לשמוע, והראיתי לו את הסעיף בקצש"ע המדבר על כך אך ללא הועיל. בימים האחרונים אני החלטתי להתרחק ממנו, כיוון שהוא החל לגרום לי לחשוב מחשבות לא טהורות. האם יש דרך כלשהי לעזור לו?

תשובה

בס"ד

אם הוא לא שומע למה שהראית לו בענין זה ועוד מתרברב בפניך - אתה כנראה מזיק לו בהיותך אוזן קשבת לענין.
לכן - תגיד לו שעל פי הוראת רב אתה מנתק את הקשר עימו זמנית לטובתו מה עוד שזה מזיק לך.
אמור לו גם שאתה בטוח שכשזה יפסק אצלו - תוכלו לחדש את הקשר.

אם קשה לך לומר או לא לשמוע דברים כאלה מפורשים - התנתק בשתיקה.

דע לך כי התעסקות בדברים כגון אלו אינה מזיקה רק באותו ענין, כל הפעילות של האדם סובבת סביב "ההנאה" וזה הופך להיות עיקר החיים.
הזרע הופך להיות דרך לניצול הגוף ומכשיר הנאה בעוד שהוא נועד להיות מכשיר לבנית העולם.

משל למה הדבר דומה לטייס מטוס קרבי העולה מליון דולר שכל שעת טיסה בו עולה אלפי דולרים. והוא ניתן ביד טייס להיות בכוננות קרבית לרגע שח"ו נותקף בידי אויב.
הטייס הלא אחראי החליט להמריא ולטוס סתם כך להנאתו, בשביל הכיף, לערוך קניות, לצלם נופים או בשביל להרשים את החבר'ה בסלטות אוויריות.
הוא שורף דלק ושעות טיסה, הוא שורף את הכסף שאינו שלו ולא נועד לצרכיו הפרטיים אלה לצורך המדינה. הוא מוציא את המטוס מהר יותר מהכשירות ומהר יותר מהשירות. והעיקר הוא שהמטוס לא יהיה מוכן בשעה שצריכים אותו - שעת חירום.

כך הוא המוציא זרע לבטלה שמבזבז את כל אוצרותיו לריק ולחינם.

אולי הוא ישיב לך שזה רק משהו גופני טכני ואין שום פגם גופני או רוחני במה שהוא עושה.
את כל הסיפורים הללו סיפרו בדור קודם ממדענים שהיו חכמים בעיניהם כי הם לא מצאו שום פגם ב"אוננות" ומה שהם לא מצאו - בטוח שאין.
(איזו גאוה??!)

פתאום בדור הזה אתה שומע שעשרות אלפי אנשים נזקקים לשירותים של "קליניקה און" ושאר מכונים שצריכים לטפל בכוח הזה שנפגם ונחלש מרוב ביזבוז כוחות רוחנים ואנרגיה נפשית. וקילקול בו גורם צער לאשה והרס לאהבה ולבית.

לא חבל?!


כתבות נוספות