שאל את הרב

בקשר להומוסקסואליות

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 05/02/02 03:45 כג בשבט התשסב

שאלה

קראתי כאן כמה שאלות ותשובות בנוגע לנקודה של ההומוסקסואליות. אז ככה, היום ידוע שזו תכונה מולדת... נכון אתה יכול ל"הילחם" בזה ואז לחיות בשקר כל החיים. (והרי גם זו עבירה על אחת מעשר המיצוות). לעומת זאת אתה יכול לשלב בין אהבת גברים (והרי לא מדובר בתשוקה גרידה), לבין אהבת התורה. אני אינני דתי, אני מאמין באלוהים, אך כנראה שבאלוהי התורה ולא באלוהיכם. במהלך התורה השתנו חוקים רבים, והגיע הזמן שגם חוק זה שאוסר משכב זכר ישתנה.

אני מבין שקשה לכם לקבל את השונה מהנורמה, עם התורה ובלעדי התורה והרי כך אתם מאבדים 10%! מצעיריכם. אותו מרצה שהאשמת ברצח למעשה נרצח על רקע שוד, ולא היה לזה שום קשר לנטייתו המינית. עובדתית, אחוז הפשעים בקרב הומוסקסואלים לעומת ההטרוסקסואלים נמוך בהרבה!

התורה מחנכת לאהבת הזולת, מדוע אתם מחנכים אחרת מאשר היא מורה לכם?

תשובה

בס"ד

אם הרבה אנשים נרתעים ממשהו - כנראה שיש להם על מה להתבסס.
זה לא אומר שהם בהכרח צודקים אבל כבר אמרו חכמים "ישראל – אם אינם נביאים בני נביאים הם". ו"קול המון כקול שדי" ואלה דברים שאומרים שכדאי לשים לב למה שהציבור מרגיש בתחושותיו הבריאות בדרך כלל. (לא תמיד). במקרה שלנו הנטיות של סלידה שיש לציבור מההומו כפי שכתבת מתאימות למה שכתוב בתורה ואז יש להם בסיס.

ה"הומו לא קשור לחיים".

גם אם בית משפט עליון יפסוק שאסור לומר את המשפט הזה הוא ישאר אמת.
צריך לרפא את המחלה הזאת.
מי שיכיר בזה - ינצח והרבה ניסו והצליחו.
מי שלא יכיר בזה – יכשל.

קיבלתי מכתב של מנכ"ל אחת מקהילות ההומואים שעושים מזה "גאוה" וכד' ומעודדים את האנשים לעורר נטיות חבויות כאלה.
לדעתו "חופש הדיבור" שייך רק אליו ואינו כולל את זכותי להביע את דעתי בענין זה. ואיך לא?
המילה "הסתה" גם נכנסה לדבריו. סוף סוף אם מזכירים "הסתה" ליד רב הוא אמור מיד לשתוק.
חבל . בדרך הזו לא נגיע לכלום.
אני יודע שלא כולם עשוים עור אחד אבל בגישה הלוחמנית הזאת אי אפשר להגיע לבירור האמת.

מה שמענין הוא שהמנכ"ל החביב גם חיזק אותה בדבריו. כי כ-12% מבני הנוער המתאבדים היום עושים זאת בשל נטיותיהם המיניות וחוסר היכולת של עצמם לקבל את עובדת היותם הומואים/לסביות.

שמעת טוב!!
"הומו - לא קשור לחיים"
הוא קשור למשהו אחר שלדעת מנכ"ל קהילת ההומואים אסור לי לכתוב אותו כדי שהוא לא יאשים אותי מישהו בהסתה. אבל הוא כתב כי זה קשור למוות.

מסקנה.
ברח מזה מהר מאוד. יש דרכים לריפוי. אל תהפוך את זה לגאוה. זה לא יתן לך כלום. זה יתן רק כבוד לכמה פוליטיקאים שמשתמשים בכם להיות כאילו כאילו מתקדמים ואתם סובלים.

חבל.
אתם יציר ידיו של אלוקים שאתה מאמין בו והוא טוב לכל גם אליך. הוא אוהב אותך ורוצה בטובתך ולא ברא אותך עקום. יש בך יושר, יש בך חיים, יש בך יכולת ליצור חיים חדשים. כדאי לגלות את כוחות החיים השמחים שלך.

מאחל לך הרבה חיים טובים ובריאים.

כתבות נוספות