שאל את הרב

בחור שאני רוצה

הרב אבנר פורת הרב אבנר פורת 26/07/21 06:55 יז באב התשפא

שאלה

שלום הרב .

יש לי כמה שאלות שהלוואי ותוכל בע״ה לענות לי עליה בצורה שאסתפק ממנה ..

אני תכף מתחילה שירות בשנה הקרובה ,ויש בחור ישיבה שנמצב במסלול הסדר ,כרגע התחיל את השנה של הצבא, זה בחור שהיו בנינו המון ״קטעים״ שיחות עמוקות אל תוך הלילה כל השיחות רציניות מאוד וגם על העתיד (שפה ברור שהוא מנסה שהוא יימצא חן בעיניי ) .(ללא מגע כמובן)אף פעם לא דיברנו על על מה שקורה בנינו וזה היה אינטנסיבי ,אבל הוא לא דיבר איתי על זה ,מה שעוד יותר מקשה עליי שכאילו הוא ״מתעלם״ ממה שיש בנינו ואותי זה מטריף! עכשיו זה ברור ככ שהוא בעיניין,שיש משהו ,שהסביבה הקרובה שלי טוענת אפילו .

עכשיו מידי פעם באף פעם יוצא שאני רואה אותו ושוב יש את כל השיחות והזה אז כאילו למה הוא פתאום נעלם אחרי ששפך את הלב שלו מולי ?למה הוא לא שולח הודעה משהו ? אני הפסקתי לשפוך את הלב אליו, שאני לא אפגע שהוא מתרחק ואז שאנחנו כן נפגשים אני קצת קרה כי אני מפחדת להיפגע וזה מתיש כזהה!!

אני מאוד מאוד מחבבת את הבחור הזה ,ורוצה לצאת איתו לשם חתונה .

השאלה שלי זה מה לעשות ?? לחכות שהוא יסיים את הצבא ואולי אולי יציע לי .. או להרפות (מה שקשה עליי מאוד ), כי אני לא רוצה ככ לעשות צעד . השאלה עכשיו זה גם אם הוא בכלל מתכוון להציע בכללי ..

בקיצור קשה לי כי הוא מוצא חן בעיני ואנחנו מוצאים אחד בשניה המון דברים דומים ונעימים , אבל באלי כבר שידבר איתי על זה ,על המצב בנינו שנמשך לפחות שנתיים !

גם לא מבינה מה הוא לא רוצה לדבר על זה ? לו זה נעים להעלם עבור שנינו ?למה הוא עושה את זה

שנינו מאוד רוצים להתמסד לפחות עוד שנתיים גג בעז״ה(מהשיחות שדיברנו ,כמובן ללא הקשר של אחד לשניה ,כל אחד זרק לאוויר מתי הוא רוצה בכלליות )

(יש לציין ששנינו מאוד דתיים שומרי נגיעה ,בוגרים ובאותו ראש על העתיד )

אשמח לתשובה מה לעשות ואיך להתייחס למצב הזה שכבר לי הופך להיות מתיש .

ושאני ככ רוצה כבר להיות איתו בזוגיות !!!

תור רבה מראש ????????

תשובה

שלום

נראה לי שהכי נכון זה לברר את העניין מולו בצורה ישירה.

או שאת תיזמי שיחה איתו ותשימי דברים על השלחן, או שתמצאי גורם שלישי, חבר שלו או מישהו מהישיבה או משהו מעין זה, שינסה לבדוק איתו למה הוא מתנהג בצורה כזאת.

אבל, אני חייב לומר לך, שאם אכן אין לאחד מכם או לשניכם כוונה להתחתן בזמן הקרוב, אני חושב שיותר נכון לשים את כל הקשר הזה בהקפאה (עדיף בתיאום ביניכם, כדי שלא תהיינה ציפיות והעלבויות), כלומר, שהוא ישקיע את עצמו בצבא, ושאת תשקיעי את עצמך בתפקיד בשירות, וכאשר יגיע הזמן הנכון מבחינתכם להיכנס לקשר שהוא ממוקד מטרה לחתונה, תיפגשו בצורה רצינית.

קשר זוגי שלא במטרה להגיע על ידו לחתונה, אין לו מקום מבחינה הלכתית, והוא לא טוב מבחינה רגשית.

בהצלחה רבה

כתבות נוספות