תפילה לרווקים: בכל חודש, עד למציאת הזיווג

לקראת ט"ו בשבט שיחול ביום שני הקרוב משיקים ביד לאחים מיזם מיוחד: תפילה למציאת זיווג החל מט"ו בשבט ובכל ערב ראש חודש, עד שיגיע השידוך שלכם.

חדשות כיפה שירה רביד 21/01/16 15:37 יא בשבט התשעו

תפילה לרווקים: בכל חודש, עד למציאת הזיווג
יחצ, צילום: יחצ

תופעת הרווקות המאוחרת נפוצה מאד בציבור הדתי והמסורתי, כמעט בכל משפחה מורחבת ישנם רווקים ורווקות מעכבי שידוך, המייחלים לזכות להקים בית בישראל.

כולנו יודעים שמציאת זוגיות היא משימה לא קלה, לא משנה אם מדובר בצעיר או מבוגר, גבר או אישה, יש צורך בהרבה סייעתא דשמיא, כדי לזכות לעמוד תחת חופה.

התפילה על קברו של התנא יונתן בן עוזיאל בעמוקה, הפכה בשנים האחרונות לאחת הסגולות הפופולאריות בציבור למציאת זיווג הגון.

לקראת ט"ו בשבט שיחול ביום שני הקרוב משיקים ביד לאחים מיזם מיוחד: כשבמסגרתו תתקיים בל"נ תפילה למציאת זיווג החל מט"ו בשבט ובכל ערב ראש חודש, עד שיגיע השידוך שלכם.

תלמידי חכמים, שליחי יד לאחים, יתפללו על מעוכבי השידוך בציונו של התנא יונתן בן עוזיאל שבעמוקה. חודש חודש, עד למציאת זיווגכם בעז"ה.

ביד לאחים מדגישים כי אפשר להעביר שמות לתפילה המיוחדת רק עד יום שני ט"ו בשבט (25.1) בשעה 2.00 בצהריים. כמו"כ מבקשים בארגון, כי מיד לאחר מציאת השידוך בשעה טובה, אל תשכחו להודיע להם ,על מנת שהרשימה תעודכן.

אתם מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לאתר יד לאחים, להעביר את שמותיכם ושמות יקיריכם לתפילה המיוחדת ולהיות שותפים בפעילות יד לאחים : https://donate.yadlachim.org/heb/?ref=SiducKipaWeb