צבעוני וגמיש: השליכט שייתן אופי לבית שלכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 22/06/20 20:29 ל בסיון התשפ

צבעוני וגמיש: השליכט שייתן אופי לבית שלכם
צובעים, צילום: shutterstock

בשנים האחרונות כבש ה"שליכט" את תחום הציפוי החיצוני לקירות הבית, כאשר הקירות החיצוניים הופכים לצד מעוצב בפני עצמו: טקסטורות מעניינות, גוונים ומרקמים שונים של שליכט צבעוני מוסיפים דקורטיביות ועניין רב לנראות החיצונית של הבית, תוך הגנה על הקירות החיצוניים מפגעי מזג אוויר ועמידות לאורך שנים רבות.

גימור גמיש בית צעיר

כמו כל דבר בחיים, גם קירות הבית מתבלים עם הזמן, וסדקים שונים שמבצבצים בקירות מעידים על שנותיו של הבית. השליכט הופך להיות הפתרון האולטימטיבי לבעיות מסוג זה, הודות לפולימרים שבו שמעניקים לו גמישות רבה המאפשרת חיפוי מלא על סדקים שונים, כל זאת תוך מינימום דביקות ואפשרויות משחק מגוונות של טקסטורה ומרקמים.

כפרי או מודרני?

אלו לא רק סגנונות של מטבחים: כל סוג של שליכט מעניק לו את מראה מסויים וייחודי - שליכט במרקם מחורץ או מחוספס יעניק לבית מראה כפרי – נוסטלגי משהו, וניתן להשיג אותו גם בטקסטורה המכילה גרגירים לתוצאה בעלת נוכחות.

ככל שטקסטורת השליכט עדינה יותר, הבית מקבל גימור יותר "חלק", שמעניק לו מראה יותר מודרני ועירוני. היתרון בסוג השליכט הזה הוא האפשרות לכסות שטח גדול יותר ובכמות קטנה יותר וכן התוצאה החלקה שמונעת הצטברות אבק בחריצים.

שימושים

את השליכט מורחים על גבי טיח חדש, טיח שחור או בטון מסוג חלק. שליכט צבעוני נחשב למוצר קל לעיבוד ומאפשר שמירה על אחידות הגוון והטקסטורה לזמן ממושך.

שליכט גמיש יתאים גם לצביעת פנים ובכל מה שקשור לציפוי קירות חוץ – יפגין גמישות רבה שתחפה על סדקים למיניהם, שפשופים, שריטות או פגיעות שונות על גבי הקיר.

יתרון נוסף, אותו ניתן למצוא במוצר שליכט צבעוני של חברת בי ג'י פיינט הוא העמידות לקרינת שמש (UV) של משחות הגוון שבמוצר. בארצנו שטופת השמש, מרכיב כזה נחשב למשמעותי מאוד, עקב העובדה שבתים רבים מאבדים לאורך השנים את גוון הציפוי החיצוני שהופך להיות דהוי ומצריך צביעה מחודשת על מנת להחזיר את צבע המקור.

קדימה לעבודה איך לצבוע בשליכט צבעוני גמיש?

חומרי הבסיס של השליכט הגמיש הם מים, פולימר מסוג אקרילי, אגרגטים (אבנים קטנות בגדלים שונים בהתאם למרקם) ותוספים ייחודיים (בהתאם לסוג השליכט). אם החלטתם לאחסן את המוצר לפני השימוש – שימו לב שזה נעשה במקום כמה שפחות לח, וכמה שיותר מוצל. השליכט יעשה עבודה טובה בשנה הראשונה מזמן הקניה. לאחר מכן הוא כבר פחות מתאים לשימוש.

לפני תחילת העבודה, חשוב לברר שבזמן הצביעה הטמפרטורה בחוץ לא תרד אל מתחת ל- 7 מעלות צלזיוס, וכן שבשלושת הימים הראשונים מאז הצביעה אין צפי לגשם. בנוסף, שימו לב שהידיים שלכם והכלי שבו אתם משתמשים נקיים היטב. עכשיו אפשר להתחיל. להלן השלבים העיקריים לעבודת ציפוי בשליכט גמיש:

  1. אשפרה – במידה והשליכט נעשה על גבי בטון או טיח שחור יש לבצע אשפרה: חשיפת הבטון או הטיח למים, מה שיוצר הידרציה רצויה ולהמתין לייבוש מלא.
  2. ניקוי – לאחר האפשרה יש לנקות את המשטח או הקיר מגרגירי, שאריות טיח ואבק באמצעות מטאטא בעל סיבים קשים.
  3. פריימר – צביעת הקיר בחומר יסוד, פריימר, המקשר בין הטיח לשליכט, והמתנה לייבושו הסופי.
  4. מריחה – ציפוי הקיר בשליכט על ידי אביזר מאלג' מתכתי. להשלמת האפקט ניתן להמשיך בשפשוף השליכט עם מאלג' מפלסטיק.

השליכט הגמיש של בי ג'י פיינט איכות ועמידות

בחברת בי ג'י פיינט, המובילה בתחום ייצור צבעים, פולימרים ומוצרי גמר לבניין ניתן להשיג שליכט גמיש דקורטיבי בגוונים נבחרים, בטקסטורות מעניינות ובמרקמים שונים. אם גם אתם  מחפשים מוצר ברמה גבוהה יחד עם מבחר רחב של גוונים - מוצר השליכט הגמיש של בי ג'י פיינט ייתן לכם את המענה, ומבטיח איכות מובחרת וכן עמידות לאורך שנים בפני מזג אוויר ופגעים שונים.

הצבעים האיכותיים של בי ג'י פיינט מאפשרים כיסוי והסתרה משופרים לצביעה בגימור מושלם. מניפת הצבעים העשירה של החברה כוללת את הגוונים העדכניים ביותר, יחד עם קשיבות לטרדנים עכשוויים וכן סקאלת צבעים קלאסיים. אם גם אתם משפצים, בונים או צובעים – תוכלו להיכנס לאתר החברה ולבחור את הצבע שבו תרצו להגשים את החלום שלכם. תתחדשו!

 

מוגש כשירות מטעם אקטיביטק בע"מ – שיווק דיגיטלי מתקדם ופירסום תוכן שיווקי