צהוב וורוד - לא רק צבעים לגלידה

צהוב וורוד -צמד צבעי הגלידה מופיע לא רק על חולצות ושמלות, ארנקים ונעליים, אלא גם על קופסאות של ממתקי משלוח מנות, בובות, אריזות של תכשירי קוסמטיקה, רצועות שעון, נעמי גוטקינד-גולן, לא תתפלא אם השילוב יופיע בקרוב גם בריפודי ספות וכורסאות.

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 05/03/18 12:45 יח באדר התשעח

צהוב וורוד - לא רק צבעים לגלידה
צהוב וורוד, צילום: שאטרסטוק

אילו זה לא היה טרנד אופנתי, מי הייתה מעזה לשדך צהוב עם ורוד במלתחה? אילו לא ראינו דוגמניות על מסלולי תצוגה או בז'ורנלים לובשות ורוד, היינו משאירות את הצבע הזה לבנותינו הקטנות. אבל מרגע שניתנה רשות למשחית, סליחה למעצב, לעשות כרצונו, צמד צבעי הגלידה מופיע לא רק על חולצות ושמלות, ארנקים ונעליים, אלא גם על קופסאות של ממתקי משלוח מנות, בובות, אריזות של תכשירי קוסמטיקה, רצועות שעון, ולא אתפלא אם בקרוב גם בריפודי ספות וכורסאות. בינתיים, כמה סנוניות ראשונות. ברשת קמדן אנד שוז למשל, הצהוב לגווניו השונים, מלימון ועד חלמון, מגוון של שמש ועד חרדל, מככב על ז'קטים ונעלי סירה, כפכפים ונעלי אוקספורד. בקרוב מבטיחים שם גם סנדלי אביב מעור צהוב. בתצוגה האחרונה של גולברי שידכו בין שמלה צהובה וז'קט בוורוד עז. כובעי קש צהובים הם דבר שבשגרה בקיץ, אבל המעצבת נועה גלר (GALLER), צירפה לכובע הקש גם צעיף צהוב המכסה את כל השיער עד הגבות ונגמר בקשר גדול מלפנים.

נועה גלר

נועה גלרצילום: יח"צ

 

נעליים

נעלייםצילום: אושרי תורתי

הזכרתי בובות, אז אנריקה ובילי בם-בם מערוץ בייבי המיועד לגילאי 0-3 מיוצרים מבד הפרווה ורוד וצהוב כמובן. למי שלא מכיר, בסדרה מככבים אחות ואח שובבים המבלים יחד בבית ובגינה, רבים ותמיד משלימים, ובסוף כל פרק מזמינים את הצופים לשיר ולרקוד איתם. כ-60 שקלים לאחת ברשתות הצעצועים.

אנריקה ובילי בם

אנריקה ובילי בםצילום: יח"צ

 

בנות בוורוד זה המובן מאליו, וברשת אמריקן איגל KIDS קולקציית בגדי האביב כוללת חולצה חגיגית דקה עם שרוולים ארוכים שבחלקם העליון וולן מתנופף ומפתח סירה. טווח המידות ברשת הזו 4-16 והמחיר ההתחלתי כ-60 שקלים.

 

אמריקן איגל

אמריקן איגלצילום: גיא כושי וירין פיין

שילובים מקסימים של צהוב וורוד מצאתי במותג אופנת הילדים KIWI שהקולקציה האביבית החדשה שלו מחולקת לשלושה נושאים:TROPICANA  ,TUNIC ,SLOW . יש כאן בגדים לתינוקות ממידה NB ועד ילדים במידה 16. לצד הצהוב, בולטות נגיעות של ירוק טורקיז, ובמלתחת הבנות חומרים מעניינים כמו דמוי עור כסוף, בדים מנצנצים, הדפסים מתכתיים, אפליקציות, שיבוץ "יהלומים" וניטים. לחגים יש שמלות שיפון, פליסה , טול ותחרה. קולקציית טרופיקנה במיוחד, צבועה בצהוב וורוד, עם הדפסי פירות וציפורים. מחיר לדוגמה של השמלות: כ-30 עד כ-130 שקלים.

קיווי

קיוויצילום: דניאל אליסטר

ומכנסי הבנים: שילוב של צהוב בנעלי ספורט הוא לא דבר חדש, אבל מה שמפתיע בסניקרס החדשים של לה קוק ספורטיף (LE COQ SPORTIF) הצרפתית שיצרה שיתוף עם סניקרבוקס הישראלית (Sneakerbox), אלה קטעים של צהבהב-חום בהשראת צלחת החומוס הישראלי. מדובר במהדורה מוגבלת. לצד צהבהב החומוס יש על הנעל גם גוונים של פפריקה ופטרוזיליה ושרוכים בפיגמנט הצהוב של אוכרה. על כל נעל כנפיים שהם הסמל המסחרי של Sneakerbox והמשולש של LE COQ SPORTIF. 650 שקלים.

סניקרבוקס

סניקרבוקסצילום: יח"צ

גם קופסת הקרטון של משלוח המנות שמציעה חברת מילניום מרקטינג, יבואנית Arcosteel בישראל, במסגרת מיזם חברתי שהכנסותיו קודש לילדי בית איזי שפירא, צבועות בגוונים עליזים של ורוד, כתום וצהוב. וכך גם האריזות של מוצרי הקוסמטיקה החדשים של סדרת בוטניקל של חברת גרנייה. התכשירים מבוססים על מרכיבים צמחיים, והצבע מרמז על המרכיב המרכזי בכל אחד מהם, למשל באריזה עם מכסה ורוד, סימן שיש מי ורדים, ואם האריזות צהובות, סימן שהתכולה כוללת דבש. ראויים לציון המחירים הנוחים של תכשירי הבוטניקל, כ-26 עד 40 שקלים.

ארקוסטיל

ארקוסטילצילום: אסף אמברם