כל בית צריך פלטה

הגימיק החדש שלא כדאי שתפספסו: פלטת שבת מתקפלת שיכולה להיות מתנה מקורית (ולא זולה) שהחברים שלכם ישמח לקבל. נסינו

חדשות כיפה עדי מאמו 02/08/15 10:11 יז באב התשעה

כל בית צריך פלטה
יחצ, צילום: יחצ

יום אחד הפלטה בדירה שלי החליטה שהיא סיימה את תפקידה. ובכך באמצע יום שישי, בין הקפצת ירקות לרידוד בצק, מצאתי את עצמי מחפשת פלטה חלופית בגודל סביר ובמחיר אטרקטיבי. כמובן שלא מצאתי, שכן איזה חנות חשמל פתוחה בשלוש בצהרים של יום שישי, ונאלצתי לעשות כמה טלפונים לחברים עד שמצאתי את פלטה זמנית לשבת. שבוע אחר כך, מי אמר שההוא למעלה לא מצוי בפרטים הקטנים, חיכתה לי על השולחן הפתעה.

תכירו את "הוטמט" פלטה דור 2. אין לנו הרבה דרישות מפלטת שבת, מה שאנחנו צריכים זה שתחמם לנו את האוכל בשבת, אך בעיקר שלא תהרוס / תשרוף / תייבש את האוכל. הפלטה של הממציא הצעיר, רפי גבאי, מנסה לענות על כל אלה ויש רגעים שהיא אפילו מצליחה.

נתחיל בגימיק הכי שווה - זו פלטה מתקפלת, ממש ככה. במקום לתפוס את המקום בקיר ליד המקרר או להעלות אבק במהלך השבוע במדף, הפלטה מתקפלת לקופסה קטנה התופסת פחות מקום מהמיקסר הביתי.

מה שעוד מצא חן בעיני ב"הוטמט" הוא משטחי החום השונים. תחשבו כמה פעמים הנדסתם את האוכל על הפלטה וניסתם לדאוג שהכל יהיה חם אבל לא ישרף, אז בפלטה הזו אתם לא באמת צריכים לעשות חישובים - הפלטה מחלוקת ל 4 משטחים כאשר 2 משטחים הם בעלי חום של 180 מעלות ושני משטחים נוספים הם בחום נמוך יותר של 120 מעלות - מה שאומר שאתם יכולים מראש לבחור לשים את המרק על המשטח החם יותר ואת הפשטידות על המשטחים החמים פחות.

הפלטה נשארת חמה עוד חצי שעה אחרי שהיא נכבת. לא הייתי מציינת את זה אם זה לא היה מציל אותי בארוחת השבת האחרונה שהתחילה בהפסקת חשמל ולמרות זאת, בזכות הפלטה, האוכל נשאר חם.

במבט ראשון המשטח של הפלטה נראה קטן, הניסיון הראה שהיא יכולה להכיל הרבה. עם זאת, בדיון שנערך בשבת סוכם שלא בטוח שמשפחה גדולה שנוהגת לחמם על פלטת ענק, תוכל להשתמש בה.

המחיר שלה בהחלט יקר. בעוד פלטות רגילות עולות בין 80-150 ₪, ה"הוטמט" נמכרת במחיר של 449 ₪. למרות זאת, כמתנה לחתונה לזוג צעיר או למשפחה שמרבה לצאת לטיולים, זו מתנת בוטיק מושלמת.

[embed]

]