השכרת רכב בארץ: למי זה מתאים והאם זה משתלם?

יש ציבור רחב שיכול ליהנות מהיתרונות של השכרת רכב בארץ: משפחות קטנות וגדולות, עצמאים, תיירים ועוד. אם אתם רוצים לבדוק האם זה מתאים לכם, כדאי שתתחילו בהגדרת צרכים ומטרות ולאחר מכן תבררו לגבי אפשרויות השכרה אטרקטיביות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/08/16 12:33 יז באב התשעו

השכרת רכב בארץ: למי זה מתאים והאם זה משתלם?
Shutterstock, צילום: Shutterstock

התחבורה הציבורית בישראל לוקה בחסר וגם עלויות האחזקה של הרכב הפרטי לא שומרות על אטרקטיביות, לכן לעיתים קרובות השכרת רכב היא הפתרון האולטימטיבי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מדובר על פתרון שמיועד רק לתיירים או למשפחות שאוהבות לטייל עם הילדים. כמעט כל אחד יכול ליהנות מהיתרונות של שירותי השכרת רכב כל עוד הוא יודע במה מדובר.

משפחות לפני טיול לעומת עצמאים ובעלי עסקים

ראשית, השכרת רכב בארץ מתאימה מאוד למשפחות שמתכננות טיול משותף. במקום לנסוע עם הרכב הפרטי ולשאת בהוצאות הבלאי והתחזוקה, אפשר לקבל הצעה מיוחדת מטעם חברות השכרת רכב ולחסוך כסף. הרכבים השכורים עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות והם מאובזרים ברמה גבוהה. עם הרכבים הללו אפשר להגיע כמעט לכל מקום בארץ, לרבות שמורות הטבע בצפון או מדברי הערבה בדרום.

יש משפחות שמשתמשות בשירותי השכרה כגיבוי או כתוספת לרכב הקיים. הן יכולות לשכור את הרכב למספר ימים בודדים בתקופות עמוסות כמו החופש הגדול, ולשלב בין הרכב הרגיל לבין הרכב השכור גם בחול המועד פסח או סוכות. כך שני ההורים משתמשים ברכב משלהם והשגרה לא נפגעת אפילו במשפחות מרובות ילדים.

(צילום: shutterstock)

שנית, שירותי השכרת רכב מתאימים לעצמאים ובעלי עסקים. בעוד שכירים משתמשים ברכב הפרטי או לחילופין מקבלים רכב ממקום העבודה, עצמאים ובעלי עסקים צריכים לדאוג לפתרונות תחבורה אלטרנטיביים. הם יכולים לשכור רכב כדי להגיע לפגישות ולהימנע מהתלות בתחבורה ציבורית. כמו כן, עצמאים ובעלי עסקים רשאים להזדכות על חלק מהוצאות הרכב.

מחכים לביקור של קרובים מחו"ל? רכב שכור הוא הפתרון עבורכם

שירותי השכרה בארץ יכולים להתאים לכם גם אם כבר יש לכם רכב פרטי, כמו למשל במקרים שבהם אתם מצפים לביקור של אורחים וקרובים מחו"ל. את הביקור הזה לא תוכלו לעבור בלי רכב צמוד וחברות ההשכרה השונות ישמחו להתאים לכם דגם ספציפי. לאחר מכן תוכלו לאסוף את קרובי המשפחה מהשדה, להגיע איתם לאטרקציות שונות ולהעביר את הנסיעות בצורה נעימה.

שימו לב לכך שלא כל רכב שכור עונה על הצרכים של קהל היעד. אפשר וכדאי להתאים את הרכב לצרכים הספציפיים של המשפחה, כמו למשל על ידי הגדרת סדר עדיפויות וקביעת מסגרת התקציב. השאיפה היא להשתמש ברכב השכור כפתרון לטווח קצר או בינוני ולא לטווח ארוך. אם אתם מתכננים להגיע עם הרכב כל יום לעבודה או ללימודים, סביר להניח שיהיה משתלם יותר לקנות מכונית חדשה או יד שנייה.