בואו לשמוח: חודש של אטרקציות מרהיבות בקניון עזריאלי בתל אביב

חנוכה מתחיל כבר עכשיו! מופעים, סדנאות ואטרקציות שלא תראו בשום מקום אחר: דצמבר שמח של עזריאלי

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף קניון עזריאלי ת"א 11/12/16 15:28 יא בכסלו התשעז

בואו לשמוח: חודש של אטרקציות מרהיבות בקניון עזריאלי בתל אביב

אין כמו ימי החנוכה, המביאים איתם רוח שובבה של מסיבות, הופעות, סופגניות והרבה מאוד שמחה.

ההתרגשות הזאת שמלווה את הניחוח המיוחד של ימי החנוכה, מתחילה כבר הרבה קודם. ובקניון עזריאלי תל אביב, החליטו השנה להרחיב את השמחה והאושר הזה, ולפרוש אותו על פני חודש שלם!

כן, אתם קוראים נכון. במשך כל חודש דצמבר, יחגוג קניון עזריאלי בתל אביב יחד אתכם, בחודש שלם מלא אטרקציות מגניבות!

קניון עזריאלי בתל אביב, מושך אליו בכל ימות השנה מאות אלפי הורים וילדים מרוצים, המגיעים שוב ושוב לחוות את חוויית הקניה במקום המושלם והמותאם ביותר עבורם. כחלק מכך, הוחלט בהנהלת הקניון להקדיש חודש שלם, כדי להשלים את החוויה ולהעצים אותה עבור כלל ההורים והילדים.

במסגרת זו, ייערכו מגוון פעילויות ואטרקציות, כאשר תחת קורת גג אחת ניתן יהיה ליהנות מתמהיל גדול ומגוון של חוויות כפי שלא ניתן לחוות אותן בשום מקום אחר.

בין היתר, כוכבי הילדים "חיפזון וזהירון", המוכרים והאהובים, יפתיעו במופע חדש ומרענן "חגיגה משפחתית".

על הצד המוזיקלי, מופקד ישראל והגיטרה עם המופע המלהיב "קול הסיפורים שבעולם" מופע מוסיקלי לכל המשפחה, מותאם לימים הללו אשר יכניס אתכם לאווירה הנכונה..

וכמובן גם על הצד הקולינרי אסור לדלג. בקניון עזריאלי תיערך "קידי שף", סדנת בישול ואפיה לקטנטנים, כאשר לכבוד החנוכה נלמד יחד כיצד להכין סופגניה אוורירית, גבינתית ומתוקה!

רגע, וזה עוד לא הכל: בימי החנוכה יפתיעו כוכבי ניקלודיאון, שיסתובבו בקניון, ילוו אתכם ויחגגו אתכם יחד את ימי החנוכה.

כל זאת, לצד מופעי בלוני ענק, עפיפונים ומגוון ענק של סדנאות יצירתיות וחווייתיות. גם חנויות המזון והמסעדות עומדות הכן לבואכם, עם מגוון מבצעים מיוחדים ומשביעים.

ועדיין לא סיפרנו לכם: חודש האטרקציות בעזריאלי תל אביב, יהיה גם הזדמנות מצוינת לערוך את כל הקניות שלכם באופן משתלם במיוחד. בימים הללו ייערך סייל ענק של מבצעים משתלמים, במגוון גדול של חנויות ומותגים ברחבי הקניון.

אז שריינו כבר עכשיו את הזמן הפנוי שלכם בחודש דצמבר, ובואו עם כל המשפחה לקניון עזריאלי בתל אביב.

מיותר לציין שמגוון האטרקציות נערכות ללא עלות בכניסה חופשית, והן מתקיימות בקומת הכניסה ליד דוכן הפרחים. כל מה שעליכם לעשות הוא להירשם אליהן ולהבטיח את מקומכם, דרך אתר עזריאלי בלינק: אתר עזריאלי , או באפליקציית "azrieli app"
בנוסף, לכל הנרשמים דרך האתר ממתינה הטבה מיוחדת: שלוש שעות ראשונות של חניה ללא תשלום.

בהנהלת קניון עזריאלי תל אביב, מציינים כי "חודש האטרקציות מצטרף למגוון האירועים המיוחדים שאנו עורכים בתקופה זו, כמו ה"בייבי טיים" ועוד, כל זאת כחלק מהחיבור הבלתי אמצעי עם אלפי לקוחותינו הנאמנים. נמשיך גם הלאה להוביל את חווית הקניה והבילוי כמיטב המסורת של קניון עזריאלי, מצפים לראות את כולכם!".