לובשות מכנסיים כבר לא רק חצאיות: 5 המכנסיים שהנשים הדתיות הכי אוהבות

משדה בר, מהודיה לוביץ' וגם מהדס - לנשים הדתיות יש טעם ספציפי במכנסיים, וקשה לפספס אותו. אלו 5 זוגות המכנסיים שתראו הכי הרבה בציבור הדתי | פרויקט "לובשות מכנסיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/24 12:28 טו באב התשפד

כבר לא רק חצאיות: 5 המכנסיים שהנשים הדתיות הכי אוהבות
המכנסיים שדתיות הכי אוהבות, צילום: canva

אם בעבר הרחוב ביישוב הדתי היה מלא בנשים מתהלכות בחצאיות מתנפנפות, היום יש לא מעט נשים שלא מתנפנף להן שוב דבר. המעבר למכנסיים הפך נפוץ יותר בשנים האחרונות, אך על אף הגיוון בסגנונות עדיין יש מכנה משותף - אלו 5 המכנסיים שנשים דתיות הכי אוהבות ללבוש.

הקלאסיים

המכנסיים הקלאסיים הם אלו שעל פיהם מזהים בחורה דתייה, ואין אחת שלא רכשה כאלה. הם אלגנטיים יותר ממכנסי טרנינג אבל נוחים יותר מג'ינס, רחבים יחסית אבל לגמרי לא "מכנסי-שקי" או מכנס-חצאית, והם כאלה שלכל בחורה דתייה יש בארון שלה - חובה.

הקלאסיות

הקלאסיים צילום: צילום מסך שדה בר

הרחבים

בחורות דתיות שמשתדלות להיצמד להלכה יעדיפו בדרך כלל מכנסיים כמה שיותר רחבים, ולכן לכל אחת יהיה בארון את המכנס שכמעט נראה כמו חצאית אבל נוח כמו מכנסיים.

הרחבים

הרחבים צילום: צילום מסך הדס

הג'ינס

אחרי שעוברים את משוכת המכנסיים הראשונה, היעד הברור הבא הוא לרכוש את מכנסי הג'ינס הראשונים. בדרך כלל הם יהיו בעלי גזרה רחבה יחסית, רופפים וכמובן עם כיסים קדמיים. משהו שישתלב עם אותן החולצות שלבשת לצד חצאיות - וזה בדיוק זה.

ג

ג'ינס צילום: צילום מסך שדה בר

האלו מ-SHEIN

מה דתיות אוהבות יותר מבגדים זולים ב-SHEIN? כמעט שום דבר. לכל בחורה דתייה קלאסית יש בארון את המכנס הזה, אפילו אם היא לא ממש מגדירה את עצמה כמי שהולכת עם מכנסיים. הוא רחב, צבעוני ומזכיר את אלו שרוכשים בסיאם בירושלים או בשוק בסיני. אם אין לכן אחד כזה בארון, זה רק כי הוא שוכב בסל הקניות ומחכה שתשלמו.

מכנסי סיני

מכנסי סיני צילום: צילום מסך shein

הקצרים הקלאסיים

אחרי המכנסיים הקלאסיים מגיעות המכנסיים הקצרים הקלאסיים, שהם פחות או יותר אותו הדבר - רק בקצר. גומי למעלה, גזרה רחבה ובעיקר קלילות - אין אחת שלא מחזיקה מכנס כזה בארון. אם תסתובבו ביישוב דתי קלאסי, כנראה שתראו לפחות חמש נשים דתיות לובשות מכנסיים כאלה בצבעים שונים.

הקצרים

הקצרים צילום: צילום מסך הודיה לוביץ'

לפרויקט המלא של "לובשות מכנסיים" לחצו כאן