השמלה שמשגעת את בנות המגזר הדתי: "עוד שנייה המלאי מסתיים"

מה הצבע של הקיץ הנוכחי? איזה טרנדים מובילים בעונה הזאת? ואיזה שמלה משגעת את בנות המגזר הדתי, עד כדי כך שנחטפה מהחנויות? פנינו למעצבת המובילה הודיה לוביץ' שתענה לנו על כל השאלות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 24/07/24 11:32 יח בתמוז התשפד

השמלה שמשגעת את בנות המגזר הדתי: "עוד שנייה המלאי מסתיים"
השמלה שנחטפת, הודיה לוביץ', צילום: שילת מזרחי

הקיץ כבר כאן וכך גם השמלות הקלילות, החולצות הרחבות וכל הפריטים האהובים שמגיעים לחנויות רק בקולקציית הקיץ. בגלל שאנחנו ממש לא אוהבים לפספס טרנדים ורוצים להיות מעודכנים ושיקים כמו כולם, פנינו לאחת המעצבות המובילות במגזר הדתי - הודיה לוביץ' - שתעדכן אותנו מה הצבעים החמים של העונה הזאת, איזה פריט אנחנו חייבים לקנות לפני שיסתיים המלאי ומה הפריט שמבקשים ממנה בלי סוף.

אז הודיה, מה הצבע של הקיץ הזה?

"צבעי פסטל, ורוד בייבי, ורוד פוקסיה. הם צבעים שנכנסו ממש יפה, וגם הרבה בהירים. הצבע הטבעי בולט, גם הרבה לבנים, כל צבעי הקרושה".

מה הפריט שהכי נמכר בחנויות בעונה הזאת?"

"יש לנו שמלה אחת שעשינו אותה בצבע מנטה, ממש פסטלי כזה, שהיא מקסי, שהיא פשוט טסה ממש. גם הצבעוניות הבהירה וגם הגזרות הקלות ולא מתוחכמות מדי. הכנסנו אותה למכירה רק ביום חמישי שעבר ואנחנו עוד שנייה מסיימים את המלאי שלה. בתוך יומיים מכרנו מעל למאה ומשהו חתיכות. יש לה בד מאוד נעים על הגוף וטבעי, וגם הצבע מאוד קיצי וקליל ומרשים - אבל בפשטות".

הודיה לוביץ

הודיה לוביץ' צילום: שילת מזרחי

יש פריט שאין בחנויות ומבקשים ממך להביא?

"אתמול פגשתי מישהי בחנות, מורה לריקוד, והיא אמרה לי שהיא ממש הייתה רוצה שנעשה בגדים שמתאימים לריקוד ושגם יהיו צנועים, אבל מבדים טבעיים, ייחודיים, נושמים, שאפשר ללבוש אותם גם בבית אבל שלא ייראה כמו חצי פיג'מה. האמת שזה משהו שהתחלתי לפתח בלי קשר וכבר בקיץ הזה הכנתי כמה דוגמאות כאלה שבסוף לא הכנסתי אותן לקולקציה, כי עדיין לא ידעתי כמה הקהל באמת בנוי לזה. במגזר הכללי זה מאוד מאוד חזק. אבל לא היה לי אומץ".

הטרנדים של הציבור הדתי הם הטרנדים של כולם?

"יש הרבה דברים שכן, ויש דברים שלא. אני מושכת את הטרנדים שנראים לי רלוונטיים ועושה אותם בגדול. נגיד בקולקציה הזאת היה קטע של מרקמים, אז גם הכנסתי את זה אצלי בקולקציה האחרונה. דברים שנראים לי שייגעו בלקוחות שלנו, אני כן מכניסה, לא כל דבר".

קולקציית הקיץ, צבעים בהירים

קולקציית הקיץ, צבעים בהירים צילום: שילת מזרחי

מה הפריט שאת הכי חורשת עליו?

"האמת שאני ממש ממש דלוקה על החולצות שעשינו. קשה לי להגיד איזה מהם, אבל החולצות הגדולות, הרחבות, אני ממש אוהבת".