"יוצאת לדרך חדשה": המעצבת הדתייה סוגרת את החנות הפופולרית

מעצבת האופנה רחל חריף החליטה לסגור את חנות הבגדים הפופולרית בפתח תקווה ולצאת לדרך חדשה: "זכות גדולה עבורי להיות מראשונות המעצבות שעיצבו וייצרו אופנה צנועה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/24 10:00 ז בסיון התשפד

"יוצאת לדרך חדשה": המעצבת הדתייה סוגרת את החנות הפופולרית
שמלות, צילום: agfit,Shutterstock

רחל חריף, אחת ממעצבות האופנה הדתיות המוכרות ביותר, החליטה לסגור את החנות הפופולרית בפתח תקווה. בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה היא פתחה ללקוחות: "החלטתי לסגור את החנות בפתח תקווה ולצאת בעז"ה לדרך חדשה".

המעצבת רחל חריף סוגרת את החנות בפתח תקווה

"שנים שעיצבתי עבורכן קולקציות שלמות, חשיבה אינסופית מה ישמח אתכן ויהיה גם יפה, גם צנוע, גם נח, גם ליומיום, גם לאירוע, פה ושם בגדי ים, שמלות לנערות ובגדי ים הכי מתוקים שיש בשבילן, מידות גדולות", פירטה המעצבת, "רציתי בהזדמנות הזו לומר לכן תודה גדולה! על כל המילים הטובות שטרחתן להגיד ולכתוב. על הפרגונים הרבים, על הקניות החוזרות כל עונה מחדש, על הלקוחות הקבועות והחוזרות ועל אלו שהיו קונות מידי פעם".

"זכות גדולה עבורי להיות מראשונות המעצבות שעיצבו וייצרו אופנה צנועה"

חריף הודיעה שהחנות תיסגר בעוד שבועיים והאתר ימשיך לפעול בחודשים הקרובים. "שמחתי לעצב לכן, זכות גדולה עבורי להיות מראשונות המעצבות שעיצבו וייצרו אופנה צנועה ואיכותית. ועוד תודה גדולה ואחרונה לבעלי שהיה תמיד לצידי לאורך כל הדרך. תודה לקב"ה שמלווה אותי צעד צעד, מתפללת לגאולה שלימה של כולנו, בקרוב ממש".