חדש על המדף הסוף לכתמים: סדרת הטיפוח החדשה של LOREAL

מותג הטיפוח משיק סדרה חדשה, "BRIGHT REVEAL", המסייעת להילחם בכתמים כהים. אחרי שימוש בסרום ניאצינאמיד, תחליב לחות והגנה ומסיכת פילינג הכתמים ייעלמו כלא היו

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/24 13:01 יא באייר התשפד

הסוף לכתמים: סדרת הטיפוח החדשה של LOREAL
סדרת BRIGHT REVEAL, צילום: יחצ לוריאל

לוריאל פריז, מותג האנטי-אייג'ינג, משיק סדרת טיפוח פנים חדשה "BRIGHT REVEAL", המסייעת להילחם בכתמים כהים. הסדרה החדשה מכילה ניאצינאמיד הנלחם בכתמים הכהים העיקשים, אלו שמבחינים בהם כאשר העור שזוף ואלו שנוצרו גם כתוצאה מאקנה, מסימני גיל וכתוצאה משינויים הורמונליים.

סדרת BRIGHT REVEAL החדשה מציעה שגרת טיפוח מלאה על טהרת הניאצינאמיד לטיפול בכתמים כהים ובפיגמנטציה, וכוללת שלושה תכשירים פעילים: סרום ניאצינאמיד, תחליב לחות והגנה SPF50 ומסיכת פילינג ניאצינאמיד ייחודית.

סרום ניאצינאמיד - סרום פנים המכיל 10% ניאצינאמיד וחומצת אמינו, נלחם בכתמים כהים הנגרמים כתוצאה של סימני פוסט אקנה, כתמי שמש, כתמי גיל וכתמים הורמונליים. לאחר שימוש אחד עור הפנים נראה חלק וזוהר יותר, העור מוזן יותר בלחות. לאחר שבוע אחד של שימוש הסרום מפחית באופן הנראה לעין מראה כתמים כהים.

הוראות שימוש: לאחר ניקוי הפנים, יש למרוח בתנועות סיבוביות כ-3-4 טיפות על הפנים והצוואר, ולהמשיך בשגרת הטיפוח הרגילה.

סרום

סרום צילום: יחצ לוריאל

תחליב לחות והגנה SPF50 – תחליב לחות במרקם קליל לטשטוש כתמים כהים, המכיל מסנן קרינה SPF50 להגנה גבוהה מאוד מקרני השמש.

מסיכת פילינג ניאצינאמיד - מסיכת פילינג לפנים המכילה 25% רכיבי פילינג פעילים בגדלים שונים לטשטוש מהיר של צלקות, פוסט אקנה וכתמים כהים, נטולת שמן המתאימה לכל סוגי העור. שימוש בבקבוק אחד מניב תוצאות שוות ערך לפילינג מקצועי אחד. לאחר שלושה שבועות של שימוש תראו דהייה משמעותית של כל סוגי הכתמים הכהים בעור.

הוראות שימוש: מנערים את הבקבוק היטב מצד לצד. הופכים את הבקבוק ולוחצים על הפקק השקוף. בעזרת קצות האצבעות יש למרוח באופן שווה על עור הפנים ולהמתין 15 דקות. להסיר את עודפי החומר עם צמר גפן ולשטוף היטב עם מים פושרים. לסיים את התהליך עם מריחת קרם לחות. מומלץ לשימוש 4 פעמים בשבוע, בערב, לסירוגין.

מסיכת פילינג

מסיכת פילינג צילום: יחצ לוריאל

מחיר מומלץ לצרכן סרום ניאצינאמיד: 120 שקלים.
מחיר מומלץ לצרכן תחליב לחות והגנה: 120 שקלים.
מחיר מומלץ לצרכן מסיכת פילינג ניאצינאמיד: 120 שקלים.