מעצבת סיפורים "שואבת יצירתיות מנשים ברחוב": המעצבת עדי שרעבי בראיון מיוחד

יוצרת מותג הבגדים הצנועים מספרת על תחילת הדרך אי שם לפני שנים, מה היא שולחת לעובדים שלה בכל בוקר ולמה עדן הראל היא הפרזנטורית המושלמת

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 01/06/22 16:47 ב בסיון התשפב

"שואבת יצירתיות מנשים ברחוב": המעצבת עדי שרעבי בראיון מיוחד
המעצבת עדי שרעבי והפרזנטורית עדן הראל, צילום: צלמת: עדי אורני עיצוב שיער : קובי קלדרון איפור : ערן מיכה

הכירו את עדי שרעבי, מעצבת בגדים בת 41. היא נשואה באושר לאלעד, אהבת נעוריה ויחד הם מגדלים שני בנים, הגדול בן 18 והקטן בן 15. ילידת הגולן ובשנות העשרים לחייה עברה לקריית אתא שם היא נמצאת עד היום. לפני 17 שנה הקימה את עסק קטן המוכר בגדי מעצבים למגזר הדתי ולפני שבע שנים התחילה לעצב את הקו הפרטי שלה, מתוך אמונה שכל אחת בכל מידה תוכל למצוא את השמלה המושלמת עבורה. 

פריט חובה שיש לך בארון?

עליונית קימונו.

הבגד שלעולם לא תלבשי?

אין דבר כזה. פתוחה להכל ואוהבת אופנה.

הטעות הראשונה שעשית בתחום?

הבאתי בדים לא ייחודיים וראיתי אותם אצל שאר המעצבות.

צילום: עדי אורני עיצוב שיער : קובי קלדרון איפור : ערן מיכה

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?

אוהבת את העיניים שלי תרתי משמע. דרך העיניים שלי אני מרגישה וחשה אינטואיציות גבוהות מאוד לגביי העסקים שלי ובמיוחד לגביי הבחירות שלי בעיצובים .

איך נראה יום העבודה שלך?

קמה בשעה 7:00 בבוקר, מכינה כריכים לילדים המתבגרים שלי, מכינה קפה ועוברת על מיילים. בשעה 10:00 נפתחים הסניפים ואני שולחת הודעות חיזוק לכל העובדים ליום מוצלח ופורה, ואז מתחיל היום. מתפרות, ספקים, בחירת בדים ויוצאים לדרך. אוהבת מאוד את העבודה שלי. יש לי סיפוק גדול מאוד בלהלביש את נשות ישראל בשיא האופנה ועדיין לשמור על קו הצניעות המאפיין את המותג. מודה ללקוחות המהממות שלי שבוחרות בי כל פעם מחדש.

צילום:  עדי אורני עיצוב שיער : קובי קלדרון איפור : ערן מיכה

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו? 

להמציא את עצמך כל פעם מחדש ולייצר ללקוחה חווית ריגוש מהמוצר. לחשוב על מוצרים שחסרים בשוק ולפתח אותם בשיא המקצועיות שיתאימו ללקוחה. רוב היצירתיות שלי מופעלת מלהסתכל על נשים ברחוב ולדמיין איזה בגד יגרום להן להתרגש. כמובן שאני בעצמי מגיעה לבקר בסניפים ודואגת לתשאל את הלקוחות מה חסר להן בארון ומה הן היו רוצות שאעצב בשבילן שיגרום להן אושר (גזרות, צבעים, בדים).

איך בחרת את שם המותג?

רציתי להישאר אוטנטית ולהיצמד לשמי המלא  כדי לייצר קרבה ללקוחות שירגישו שהן קונות מאישה שעומדת מאחוריהן. עדן הראל היא הפרזנטורית של המותג ואני גאה על הבחירה בה, שמשקפת את כל מה שהמותג מייצג, נשים אמיתיות וחזקות שיכולות לנהל משפחה וגם לנהל קריירה והכי חשוב להראות טוב בכל מידה.