הקניון הוותיק עבר מהפך - רשת הענק הספרדית השקיעה מיליונים

עופר גרנד קניון חיפה משקיע 20 מיליון שקלים בשיפוץ הקניון וכניסת מותגים וחנויות חדשים. בין המותגים החדשים שנכנסים לקניון:  מותג התינוקות מיננה, KFC, אופנת ריפבליק, רשת הלואו קוסט ביוטיקייר. סניפי רשתות הענק שופצו במיליונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/24 11:55 י בתמוז התשפד

הקניון הוותיק עבר מהפך - רשת הענק הספרדית השקיעה מיליונים
קניון גרנד עופר, חיפה, צילום: אסף לוי

עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר משקיע בימים אלה כ-20 מיליון שקלים בכניסת מותגים חדשים, פתיחת חנויות חדשות והתחדשות של סניפי דגל שנפתחו מחדש בקניון. פעילות זו נערכה במסגרת מהלך הכולל רענון וחידוש תמהיל החנויות בקניון.

שני סניפי דגל חדשים

רשת ריפבליק תפתח סניף דגל בהשקעה של כמיליון שקלים, רשת הבוטיקים לתינוקות Minene תפתח גם כן סניף דגל בהשקעה של כמיליון שקלים, מכו גם רשת חנויות הממתקים SWEETIME. בקניון ייפתח סניף דגל של רשת ביוטיקר המשתרע על שטח של 200 מ"ר בהשקעה של כ-1.8 מיליון שקלים.

קניון עופר בחיפה

קניון עופר בחיפה צילום: דור אהרון

סניף מנגו שופץ ב-6 מיליון שקלים

רשת הפאסט פוד הבינלאומית KFC פתחה במתחם האוכל סניף משתרע על שטח של 180 מ"ר בהשקעה הנאמדת בכ 3 מיליון שקלים. כמו כן, במסגרת התרעננות וחידוש הקניון שופצו ושודרגו בימים אלה סניף הדגל של המותג מנגו בהשקעה של 6 מיליון שקלים, חנות פוט לוקר חודשה בהשקעה הנאמדת בכ-3 מיליון שקלים ורשת אמריקן איגל השקיעה בחידוש הסניף כ-4 מיליון שקלים.