כמה חיכינו לזה: ברז השוקו ביטבתה נפתח - וזה כל מה שהייתם צריכים הקיץ

יטבתה משיקה את "ברז השוקו" המסורתי שיהיה פתוח במהלך חודש אוגוסט והמבקרים בו יוכלו ליהנות משוקו קר וממתחם פעילות חווייתי - בחינם! בנוסף, "ברז שוקו" נייד מגיע גם לכוחות הביטחון ולתושבים המפונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/24 09:36 ז באב התשפד

כמה חיכינו לזה: ברז השוקו ביטבתה נפתח - וזה כל מה שהייתם צריכים הקיץ
ילדים בברז השוקו, צילום: דוד

השוקו של יטבתה הוא מהמוצרים הכי אהובים, נוסטלגיים ואייקונים בקרב הישראלים. כדי לחגוג את האהבה לשוקו מחלבת יטבתה משיקה את "ברז השוקו" בפונדק יטבתה, זו השנה השישית ומזמינה את הקהל הרחב לחגיגה של טעמים, זיכרונות, חוויה משפחתית בלתי נשכחת וכמובן שוקו חופשי, ללא עלות, לאורך חודש אוגוסט, בין התאריכים 04.08.24 ועד 29.08.24 בין השעות 08:00-16:00
לצד ברזי השוקו המוכרים, המבקרים ייהנו מהפנינג חווייתי בפונדק יטבתה ופעילויות מיוחדות לכל המשפחה, וכמובן שוקו טעים וקר ב כוס רב פעמית ממותגת, המיועדת לשימוש חוזר.

השנה, לראשונה, בעקבות התקופה המאתגרת שעוברת על כולנו, הברז יצא באופן חד פעמי אל מחוץ לגבולות הקיבוץ, כך שכוחות הביטחון והתושבים המפונים ברחבי הארץ ייהנו משוקו שיגיע עד אליהם, יוזמה שנועדה להתאים את האירוע לרוח התקופה עם ערכים של קהילתיות, ישראליות ואהבת אדם, בהתאם לערכי מחלבת יטבתה, הממוקמת בקיבוץ ותיק, חלוצי וערכי, שאירח מפונים רבים ופועל לטובת הקהילה, בשגרה ובתקופת המלחמה.

"השנה החלטנו שחשוב להגיע לאלו אשר לא יכולים להשתתף בפעילות הקיץ השנתית"

קרין לקסר, מנהלת השיווק של יטבתה: "השוקו של יטבתה הוא אחד מהמוצרים האהובים בקרב הישראלים ואנו שמחים לחגוג ולהציע אותו לקהל הרחב בחגיגות ברז השוקו המסורתיות. מידי שנה מגיעים לחגיגות ברז השוקו כ-100,000 מבקרים. השנה החלטנו שחשוב להגיע לאלו אשר לא יכולים להשתתף בפעילות הקיץ השנתית שלנו, אנשי כוחות הביטחון, להוקיר אותם על תרומתם, ותושבים מפונים כך שכולם יוכלו ליהנות".

כשרות: מהדרין הרב רובין