צובעים את פריז כחול-לבן: המהלך של אל על לקראת המשחקים הפראלימפים

אל על מקימה את "נבחרת הדגל" - נבחרת העידוד של ישראל למשחקים הפראלימפים בפריז 2024. החברה תטיס עשרות ישראלים שיעודדו ויתמכו בספורטאיות ובספורטאים ויהפכו את פריז למגרש הכי ביתי בעולם

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף אל על 12/07/24 08:57 ו בתמוז התשפד

צובעים את פריז כחול-לבן: המהלך של אל על לקראת המשחקים הפראלימפים
נבחרת הדגל, צילום: דוברות אל על

בסוף חודש אוגוסט הקרוב יצאו לדרך משחקי הקיץ הפראלימפיים בפריז לשנת 2024. תמונת המצב עבור המשלחת הישראלית השנה מורכבת מאי פעם. התגובות בעולם כלפי ישראל, שבאו לשיאן בקריאות "בוז" כלפי נציגי ישראל בתחרויות העולמיות השונות, חיזקו את ההבנה כי נדרשת תמיכה ישראלית באנשינו בכל מקום בעולם.

צפו בסרטון הקמפיין:

במטרה להעניק לספורטאים הישראלים במשחקים הפראלימפיים את החיבוק הכי חם והישראלי שיש, חברת אל על, המובילה הרשמית של המשלחת הפראלימפית לפריז, מקימה את "נבחרת הדגל' - נבחרת העידוד של ישראל שמטרתה לעודד את הספורטאים ולתת להם את התחושה שהם משחקים במגרש הכי ביתי שיש. נבחרת הדגל תורכב מכ-30 ישראלים שיטוסו במימון החברה למשחקים בפריז. בין חברי בנבחרת יהיו פצועי מלחמת "חרבות ברזל" שבעלי פוטנציאל להפוך לספורטאים פראלימפיים בעתיד, מתנדבים שעובדים עם נכי צה"ל, נציגים מהקהל הרחב שיבחרו במסגרת פעילות שעורכת החברה ברשתות החברתיות, משפיענים ועוד.

לוגו הקמפיין

לוגו הקמפיין צילום: דוברות אל על

המהלך כולל קמפיין רחב, בהובלתם של פרזנטור אל על, חנן בן ארי, ושל הטניסאי זוכה טורניר הרולאן גארוס, גיא ששון. הקהל הרחב יוכל להגיש את מועמדתו להצטרף לנבחרת הדגל באמצעות אתר אל על. הקמפיין יעלה במוצ"ש הקרוב (13 ביולי) בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשילוט חוצות, באמצעות משרד הפרסום מקאן, ויספר את סיפורם של הספורטאים הישראלים שנוסעים לייצג את המדינה בתקופה מאתגרת זו, מעיניו של הטניסאי הפראלימפי, גיא ששון. הפרסומת המלווה בשירו של חנן בן ארי, "מולדת", ממחישה את חשיבות העידוד והתמיכה הישראלית בתקופה הזו, ובמרכזה מוביל חנן בן ארי עם אל על את הקמת "נבחרת הדגל", שתבטיח שאף ספורטאי ישראלי לא ירגיש לבד.

בנוסף, אל על תצא בפעילות תוכן ברשתות החברתיות בהשתתפותם של הזמרת עדן גולן, יוצרי התוכן דנית גרינברג, ליאל אלי וטל מורד, והשחקן והסטנדאפיסט אוראל צברי, שיצטרפו לנבחרת הדגל ויעודדו את הספורטאים הפראלמפיים בפריז. פרויקט התוכן יספר את סיפורם של הספורטאים הפרלאמיפיים ושל חברי נבחרת הדגל השונים.

גיא ששון (טניס), אסף יסעור (טאקוונדו) וטליה אילת (חתירה בקיאק)

גיא ששון (טניס), אסף יסעור (טאקוונדו) וטליה אילת (חתירה בקיאק) צילום: דוברות אל על

כחלק מתמיכתה של אל על בספורט הפראלימפי, החברה תתרום 200 אלף ש"ח לארגון נכי צה"ל בין היתר בכרטיסי טיסה למשלחות ייעודיות. מטרת התרומה היא לתמוך בפצועות ופצועי צה"ל וכוחות הביטחון אשר שילמו בגופם ובנפשם לביטחון המדינה ואזרחיה. ארגון נכי צה"ל מלווה למעלה מ-52,000 פצועות ופצועי צה"ל וכוחות הביטחון ומפעיל חמישה מחוזות וארבעה בתי לוחם בתל אביב, ירושלים, חיפה וב"ש. בבתי הלוחם משתקמים הפצועים בין היתר באמצעות מגוון פעילויות ספורט. על פי נתוני משרד הביטחון עד כה מוכרים 9,254 פצועות ופצועי צה"ל וכוחות הביטחון, אשר נפצעו במלחמת חרבות ברזל כנכי צה"ל.

סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, נדב חנין: "אנו נרגשים להקים את נבחרת העידוד היחידה מסוגה בישראל, שתמריא למשחקים הפראלימפים בפריז. האווירה המורכבת כלפי נציגי ישראל בעולם לא מאפשרת לנו להישאר אדישים, ולכן יצאנו במהלך שידגיש לספורטאים, ולעולם כולו, שעם ישראל תמיד מאחוריהם ושהם אף פעם לא לבד. אל על גאה להיות המובילה הרשמית של המשלחת הפראלימפית, ויוצאת בצעד נוסף במטרה לתמוך בה ולחזק אותה. אנו מאחלים לכל הספורטאים הישראלים הצלחה רבה בתחרויות השונות, השתתפותכם מהווה גאווה גדולה עבורנו ועבור המדינה כולה".

על מנת להתקבל לנבחרת, יש להגיש בקשה באמצעות טופס מקוון ייעודי ולשלוח סרטון באורך חצי דקה בו המועמד/ת יציגו עצמם באמצעות קטע שירה, ריקוד, כישרון מיוחד או יספרו את סיפורם האישי. בנוסף, יש להעלות "סטורי" או סרטון "REEL" בפלטפורמת האינסטגרם ולתייג את אל על elalisrael@. ניתן להגיש מועמדות לנבחרת עד יום שלישי, 23 ביולי 2024. תהליך הבחירה ייעשה על ידי ועדה מיוחדת וצפוי להסתיים בתחילת אוגוסט, אז יוכרזו הזוכים שיקחו חלק בנבחרת העידוד


בשיתוף אל על