"הדף השבועי"- מתחילים פרק חדש השבוע וזו ההזדמנות שלך להצטרף ללימוד בקצב שלך

מיזם לימוד הגמרא הייחודי בהובלת תנועת הבוגרים של בני עקיבא, צובר תאוצה ומציע ללומד: בוא ללמוד גמרא בקצב שלך

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף הדף השבועי 10/06/24 17:46 ד בסיון התשפד

"הדף השבועי"- מתחילים פרק חדש השבוע וזו ההזדמנות שלך להצטרף ללימוד בקצב שלך
הדף השבועי, צילום: הדף השבועי, ישראל רון ריגלר

מיזם 'הדף השבועי' מציע מסגרת למידה המתאימה לאנשים עובדים ועסוקים, וכן לבעלי משפחות, בקצב של דף בשבוע, כאשר ניתן ללמוד עם המשפחה או הורה עם ילדיו, לחזור על הדף בשבת ואף למצוא זמן להרחיב ולהעמיק. לומדים פעמיים בשבוע עמוד גמרא אחד בכל פעם, חוזרים על שני העמודים בשבת, כך שקצב ההתקדמות הינו דף בשבוע.

כל לומדי הדף השבועי עוסקים יחד באותו דף כל אחד במקומו, הלימוד הינו בשיעור קהילתי, שיעור מקוון בזום או בלימוד אישי ומשפחתי. ​הדף השבועי הינה יוזמה שהתחילה בבני עקיבא בהובלת תנועת הבוגרים, יחד עם גופים נוספים ללימוד דף גמרא אחד בכל שבוע. המטרה היא ליצור מסגרת נוחה לכל שכבות האוכלוסייה להכניס לחיים לימוד תורה משמעותי קבוע.

"חזרו עליו, הפנימו אותו והמשיכו הלאה"

הרב חיים דרוקמן זצ"ל: "מי שאינו משתתף בלימוד הדף היומי, מוזמן להצטרף ללימוד הדף השבועי. עלינו ללמוד תורה באופן קבוע ומסודר, דף אחר דף, לחזור על הלימוד ולהתקדם. איננו נדרשים לרוץ ולמהר, אלא לשבת וללמוד. לכן, הצטרפו ללימוד הקבוע מדי שבוע של הדף השבועי - חזרו עליו, הפנימו אותו והמשיכו הלאה".

"הדף השבועי מאפשר העמקה ללא לחץ"

הרב שלמה אבינר שליט"א הוסיף: "הדף השבועי הוא רעיון טוב. יש בו יתרון על פני הדף היומי, שרבים אינם מצליחים להתעמק בו ועוברים עליו במהירות. לעומת זאת, הדף השבועי מאפשר העמקה ללא לחץ, כאשר בכל שבוע מסיימים דף אחד... איננו באים לבטל את הדף היומי, אך עבור רבים הדף השבועי הוא הרבה יותר טוב".
להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של הדף השבועי הקליקו כאן


בשיתוף הדף השבועי