איך בעל נכס יכול להגן על עצמו מעבר לחוזה שכירות?

לא מעט אנשים רוכשים נכס להשקעה. לרוב, מדובר על דירה שהם רוכשים בכדי להשכיר אותה. תהליך רכישת הדירה איננו קל ואתם בוודאי משקיעים לא מעט זמן וכסף על חיפוש אחר הדירה הנכונה, לקיחת משכנתא במידה ואתם זקוקים להלוואה זאת עבור רכישת הדירה, תשלום הון עצמי ועוד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/01/24 16:34 כב בטבת התשפד

איך בעל נכס יכול להגן על עצמו מעבר לחוזה שכירות?
חוזה שכירות, אילוסטרציה, צילום: PanuShot,Shutterstock

לאחר שרכשתם את הדירה, אתם בטח רוצים לעשות את כל מה שניתן בכדי להגן עליה מפני שוכרים שיכולים לעכב לכם תשלום שכירות, להרוס את הדירה, לסרב להתפנות גם לאחר סיום חוזה ועוד. אם אתם שואלים את עצמכם כיצד תצליחו להימנע מכל הבעיות השונות שיכולות לצוץ בתהליך השכרת דירה להשקעה, מלבד חוזה שכירות רציני שתערכו ביניכם לבין השוכר, כדאי שתכירו את חברת דיפרנט.

איזה בעיות יכולות להיות עם שוכרים?

ישנן לא מעט בעיות שיכולות להיות עם שוכרי דירה. המצב הנפוץ ביותר הוא חוסר יכולת לשלם את תשלום שכר הדירה בזמן או בכלל.

ניקח לדוגמא את המציאות הנוכחית: זמן מלחמה הוא לא זמן פשוט. המלחמה פוגעת בהכנסה של לא מעט אנשים ורבים מהם מוצאים את עצמם חסרי יכולת לשלם את החשבונות שלהם, את שכר הדירה ועוד. גם אתם כבעלי נכסים בוודאי חוששים מאוד מלהגיע למצב שבו השוכרים שלכם לא יצליחו לשלם בתקופה הזאת את שכר הדירה, אך מצד שני, לא ירצו לעזוב את הדירה ועל כן, אתם בוודאי מחפשים פתרון רלוונטי שיעניק לכם שקט נפשי.

חברת דיפרנט היא החברה הראשונה מסוגה בארץ שמציעה תהליך השכרת דירה בטוח לכל בעל דירה. למעשה, החברה לוקחת את האחריות על הדיירים בהסכם השכירות והיא מעניקה את המענה המדויק והמקיף ביותר למשכירים. מעבר לעובדה שהחברה מבצעת בדיקת רקע פיננסית לכל דייר וזאת בכדי להעריך את טווח הסיכון של הדייר הפוטנציאלי. מעבר לכך, החברה מבטיחה לגשר בכל מקרה של צ'ק שחזר לשכור דירה, במקרים שבהם דייר לא עונה לכם או במקרה של דייר שמסרב להתפנות. במקרה הצורך החברה תסייע גם בפרסום הדירה ובמציאת דייר חלופי תוך תשלום מלא של שכר הדירה.

אין ספק שכאשר משכירים דירה, יש חששות שעולים לגבי השוכרים ועל כן, בחירה בחברה שיכולה להבטיח שהדייר ששוכר את הדירה הוא דייר בעל יכולת לשלם את שכר הדירה וכן, חברה אשר מבטיחה לסייע בכל מקרה שבו יש בעיות שעולות עם הדייר במהלך התקופה שבה הוא שוכר את הדירה, תסייע לכם להשכיר את הדירה שרכשתם במיטב כספיכם בלב רגוע ושקט.

כיצד החברה מבצעת את שירותיה?

שירותי החברה מבוצעים על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. בין אנשי המקצוע בחברת דיפרנט תמצאו: יועצי השכרה, מגשרים, עורכי דין, מנהלי נכסים, מתווכים, סוכני ביטוח, אנשי שירות ועוד. כל אנשי המקצוע הללו יפעלו יחד בכדי להבטיח שהשכרת הדירה שלכם תהיה בטוחה ביותר בכל

היבט אפשרי. החברה מעניקה את שירותיה לכ- 5000 בעלי נכסים אשר כיום מקבלים ללא ספק את הביטחון המקסימלי בהשכרת הנכס שלהם. בסופו של דבר, אדם אשר משכיר דירה, השקיע עליה לא מעט מכספו והוא כמובן לא רוצה להגיע למצב שבו הוא לא מקבל תמורה עבורה או שהורסים לו אותה. לכן, כדאי מאוד שישקיע גם בבחירת חברה שתלווה אותו בתהליך ותסייע לו בכל בעיה.

האם חוזה שכירות לא מספיק?

ישנם לא מעט בעלי דירות אשר מציעים אותם להשכרה ובטוחים כי חוזה שכירות יעניק להם את ההגנה המקסימלית מפני בעיות שונות עם שוכרי הדירה. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי חוזה שכירות הוא אמנם דבר חשוב, אך לא תמיד הוא באמת מספק את ההגנה הנדרשת ברגע האמת. לעיתים השוכרים יכולים למצוא פרצות בחוזה ולעיתים ייקח זמן עד שבית משפט יטפל בנושא ובינתיים, אתם כבעלי דירה תפסידו כסף. לכן, הבחירה בחברת דיפרנט היא הדבר הנכון ביותר עבורכם. במיוחד כיום, בתקופת המלחמה שלא מעט אנשים מתמודדים עם קשיים כלכליים ועל כן, הרבה יותר מורכב להשכיר דירה ללא חשש כלשהו שלא תהיה לשוכרים יכולת לשלם את שכר הדירה החודשי.