מופע דז'ה וו מרהיב של אמן החושים מרום מור - למי זה מתאים?

המקור של המונח דז'ה וו הוא בשפה הצרפתית, והפירוש המלא שלו הוא "כבר נראה". מופע הדז'ה וו של מרום מור ממחיש זאת באופן מושלם ואסור לכם לפספס אותו

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/01/23 13:34 י בטבת התשפג

מופע דז'ה וו מרהיב של אמן החושים מרום מור - למי זה מתאים?
צילום: מרום מור

ב-2023 יותר ויותר בני אדם מאמינים שאנחנו כבר יודעים הכל, או כמעט הכל - אבל יש גם מקרים שבהם המציאות מוכיחה לנו שיש עוד דברים נסתרים (ומרתקים!). תופעת דז'ה וו (Deja Vu) היא דוגמה מצוינת לכך ומופע הדז'ה וו של מרום מור ממחיש זאת באופן מושלם. מדובר במופע ייחודי שמשלב הומור ואינטליגנציה, ופשוט אסור לכם לפספס אותו.

האם אפשר לזכור משהו שלא באמת קרה?

המקור של המונח דז'ה וו הוא בשפה הצרפתית, והפירוש המלא שלו הוא "כבר נראה". המהות של התופעה היא התחושה כאילו כבר היינו בסיטואציה מסוימת למרות שאנחנו לא זוכרים באופן מפורש שהיינו בה. חוקרים רבים ניסו להבין כיצד נוצר במוח הערבוב בין הווה לעבר, פיתחו תיאוריות שונות - אבל ללא הוכחה חד-משמעית, כך שהמסתורין נשמר.

עוד כדאי לדעת שלפי סקרים שנערכו במקומות שונים ברחבי העולם, 2 מכל 3 אנשים חוו לפחות אחת בחיים שלהם דז'ה וו, ולמעשה ברוב המקרים גם יותר מפעם אחת. בהתאם, מופע שמתמקד בתופעה מסקרנת זו הוא חוויה שכולם יכולים להתחבר אליה.

מה כולל מופע הדז'ה וו של מרום מור?

אמן החושים מרום מור חקר את תופעת הדז'ה וו ועל בסיס הידע שצבר פיתח מופע בינלאומי בשם "שליטה במימד הזמן". נקודת המוצא היא שכל מה שקורה לנו בחיים כבר קרה לנו, במימד זמן אחר. באמצעות טכניקות ייחודיות שונות מצליח מרום להציג לצופים במופע שמתנדבים לעלות על הבמה דברים שכבר ראו והם לא זוכרים שראו, וכל זאת תוך כדי שילוב הומור וצחוק. בדרך זו המשתתפים חווים שוב חוויות קודמות, וזוכים לחוויה יוצאת דופן. 

גם לשאר הצופים מובטחים רגעים מרתקים שבהם מרום מצליח לחזות את מה שהמשתתפים לכאורה יגידו, פשוט כי כבר ראה זאת בעבר. בנוסף להנאה במהלך המופע, נשארים כל הנוכחים באירוע עם המון חומר למחשבה וגישה חדשה להתבוננות על תופעת הדז'ה וו ועל החיים בכלל. מדובר במופע בינלאומי שרץ כבר מספר שנים בארץ ובעולם, וניתן לבצע אותו בעברית או באנגלית.

להפוך כל אירוע למיוחד באמת

מופע דז'ה וו הוא תוספת מבורכת לכל אירוע, עסקי או פרטי. המופע הייחודי של מרום מור מתאים למסיבות יום הולדת מושקעות (למשל זו שמארגנים הילדים לכבוד יום ההולדת ה-50 של אבא), לימי נישואין, לבר מצווה או בת מצווה (אגב, על-פי מחקרים שונים בגיל צעיר הדז'ה וו שכיח יותר מאשר בגילאים מבוגרים), למסיבת גיוס לצה"ל וגם שחרור מהצבא, כחלק מיום כיף לעובדים או הרמת כוסית חגיגית, במסגרת כנס מקצועי כשהמטרה היא לצאת מהגבולות הרגילים, ועוד ועוד.

עוד כדאי לדעת שמופע הדז'ה וו המדובר הוא לא "רק" שליטה אבסולוטית במימד הזמן, ולא "רק" הצגת דברים שכבר קרו מבלי המשתתפים באירוע יזכרו אותם - אלא גם כולל אינטראקציות מהנות עם הקהל על בסיס ניסיון של שנים רבות בתחום וכישרון טבעי לסחוף צופים מכל הגילאים אל חוויה בלתי נשכחת.

רוצים לדעת עוד? בקרו באתר של מרום מור וצרו קשר להזמנת המופע: https://marommor.co.il/

או חייגו אלינו בטלפון 077-9971534