"מקווה שנהיה אנשי בשורה בקרוב"

ספר תורה הוכנס לבית הכנסת על שם הרב גורן בבסיס הקרייה בתל אביב. גם משפחת שליט השתתפה בכנסת הספר, שהוקדש לשבויי צה"ל ונעדריו

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/10 00:00 כב בטבת התשעא

"מקווה שנהיה אנשי בשורה בקרוב"
דובר צהל, צילום: דובר צהל

ספר תורה ייחודי הוכנס אמש (ג) לבית הכנסת על שם הרב גורן בבסיס הקרייה בתל אביב, לשלומם של חיילי צה"ל החטופים והנעדרים. הטקס התקיים ביוזמת הרב איפרגאן ("הרנטגן") העומד בנשיאות עמותת "ברית שלום וחסד" ובסיוע תורמים מצרפת.

במעמד הכנסת ספר התורה השתתפו רב-אלוף גבי אשכנזי, סגן הרמטכ"ל, אלוף יאיר נווה, ראש אגף כוח אדם, אלוף אבי זמיר, ראש אגף התקשוב, אלוף עמי שפרן, הרב הצבאי הראשי, תת-אלוף הרב רפי פרץ, הרב יעקב ישראל איפרגאן ("הרנטגן") ונציגי משפחות חיילי צה"ל השבויים והנעדרים וביניהם נעם שליט ומשפחת פלדמן.


(צילום: דובר צהל)


"נושא השבויים והנעדרים זה נושא מאוד טעון, וכל מקום שאני מגיע אליו חיילים, מפקדים ותלמידים, תמיד שואלים ומתעניינים. אני תמיד עונה - אנחנו שלחנו אותם למשימה ואנחנו לא סיימנו אותה עד שהם לא יחזרו", אמר הרמטכ"ל אשכנזי במהלך האירוע.

"צה"ל גם כיום וגם בעתיד ידאג לנעדרים והידיעה שזה מונח לנגד עינינו היא נחמה למשפחות. אבל עד שלא נהיה אנשי בשורה עבורם זה לא משנה", הסביר, "ואני מקווה שנהיה אנשי בשורה בקרוב", הוסיף.