חשיפה: הרב דוד לאו איחר לישיבת מועצת הרבנות והביא פתק מאבא

דרמה בישיבת מועצת הרבנות הראשית. הרב לאו איחר בשעה תמימה וגרם למהומה בקרב חברי המועצה. רגע לפני קבלת עונש חמור הציג הרב לאו פתק אישור לאיחור מאבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/14 16:21 יב באדר ב'

חשיפה: הרב דוד לאו איחר לישיבת מועצת הרבנות והביא פתק מאבא
cc-ii Yedidya lau ויקיפדיה, צילום: cc-ii Yedidya lau ויקיפדיה

בישיבת מועצת הרבנות הראשית האחרונה שהתקיימה השבוע נדהמו חברי הוועדה כי הרב הראשי של מדינת ישראל, מרן הגאון 'טוחן הרים' הרב דוד לאו שליט"א, מאחר בשעה תמימה.

ישיבת הוועדה נועדה לבטל את שנת השמיטה, לבטל את רבני צהר ולבטל את הנר השלישי של חנוכה, זאת לאחר הצלחתם, באמצעות פסק ההלכה האחרון, לרוקן את צה"ל מחיילות.

הרבנים החשובים שהמתינו שעה ארוכה לבואו של גדול הדור מרן הרב דוד לאו שליט"א איבדו את סבלנותם. "זה היה נורא, נלחצנו והרב אברהם יוסף בנו של הרב עובדיה התחיל לקלל את בנט בטירוף, איבדנו שליטה. טירוף" תיאר אחד מחברי הוועדה.

ל'כיפה' נודע כי חברי מועצת הרבנות נמנעו במשך שעת ההמתנה לשתות קנקן המים שהונח בשולחן המועצה זאת בשל הטענה כי מדובר ב"מים נסך" שנמזגו על ידי דתי לאומי.

בתום השעה המותחת הגיח לבסוף מרן 'מקיץ נרדמים' הרב דוד לאו שליט"א אולם הטיל פצצה שהרעידה את החדר.

רגע לפני שחברי המועצה פסקו למרן 'גואל יתומים' הרב דוד לאו שליט"א עונש לפיו עליו לעמוד בפינה כעשר דקות, הניח מרן 'עוקר אלמנות' הרב דוד לאו שליט"א על שולחן המועצה פתק מאביו הרב ישראל מאיר לאו בו כתוב "בבוקר זה איני חש בטוב מה שגרם להתארגנות בוקר מאוחרת בביתנו. אבקש לאשר כניסתו של בני באיחור ולהזכירו כי אמו הכינה לו סנדוויץ' מיונז". לכשראו חברי המועצה כי למרן 'מעציב עגונות' הרב דוד לאו שליט"א יש אישור מאביו, פסקו כי זה יכול להמשיך ולשמש כרבה הראשי של מדינת ישראל.

כל קשר בין הכתבה למציאות הינו מקרי ביותר