ראש העיר הביא טיפ לגברים לכבוד ט"ו באב: זה מה שאתה צריך להגיד לה

יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, כתב פוסט בפייסבוק לרגל ט"ו באב, שם קרא לגברים: "קדימה, לקנות מתנה לאישה, ובעיקר להגיד לה כמה היא האור של הבית ואתם לא יכולים בלעדיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/24 22:18 יד באב התשפד

ראש העיר הביא טיפ לגברים לכבוד ט"ו באב: זה מה שאתה צריך להגיד לה
יאיר רביבו |, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, מספר על הטיפ המושלם לחיים מאושרים של בני הזוג. בפוסט בפייסבוק הוא כתב לרגל ט"ו באב: "לפני שבוע צמנו בשל שנאת חינם. כמה טוב יכול להיות בע"ה בזכות אהבת חינם. ט"ו באב שמח, וטיפ לגברים: תאמצו את הסוד לחיים מאושרים כפי הרשום בגמרא: "האוהב את אשתו כגופו, והמכבדה יותר מגופו, עליו הכתוב אומר "וידעת כי שלום אוהלך (בביתך)". אז קדימה, לקנות מתנה לאישה, ובעיקר להגיד לה כמה היא האור של הבית ואתם לא יכולים בלעדיה! חג אהבה שמח".

ההפגנה מול הכנסת היום, דורשים ביטחון אישי

ההפגנה מול הכנסת היום, דורשים ביטחון אישי, צילום: דוברות עיריית לוד

הנתונים של ט"ו באב - ירידה בשיעור הנישואין

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הציגה בשבוע שעבר מספר נתונים מעניינים לכבוד חג ט"ו באב שיחל בחמישי בערב. כך לממשל בשנת 2019 חלה ירידה של 19% בשיעור הנישאים לעומת 2019 (26.6 לעומת 32.9 ל-1,000, בהתאמה).

עוד עולה כי 39,984 זוגות נישאו בישראל במוסדות הדת המורשים לערוך נישואים, ירידה של 17% לעומת מספר הזוגות שנישאו בשנת 2019. כ-68% מהם יהודים, כלומר, ירידה של 19% במספר הזוגות היהודים שנישאו לעומת שנת 2019. מנגד, בשנים האחרונות חלה עלייה באחוז הצעירים היהודים שחיים במגורי יחד (מגורים משותפים של בני זוג שאינם נשואים זה לזה), במקביל לירידה בשיעור הנישאים.