הרב פרץ: "משוכנע שנצליח לפתוח את שנת הלימודים כסדרה"

שר החינוך אמר כי הוא אופטימי בנוגע לאיומי שביתת המורים, וציין: "השאיפה שלנו היא שמערכת החינוך תקח אחריות מגיל לידה עד גיל 18"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/19 12:24 כח באב התשעט

הרב פרץ: "משוכנע שנצליח לפתוח את שנת הלימודים כסדרה"
הרב פרץ פותח שנה, צילום: יוסי זליגר

שר החינוך, הרב רפי פרץ, הגיע הבוקר (ה) לפתיחת שנת הלימודים במעון אמונה בגבעת שמואל, והביע תקווה כי יימצא פתרון מול איומי הסתדרות המורים למנוע את פתיחת השנה: "אני מבקש שהאחריות תנצח ושנמצא את הדרך כדי לפתוח את השנה כסדרה".

השר פרץ הוסיף כי "חשובה לי טובתם של המורים וחשוב לי גם שהשנה הזאת תיפתח כסדרה. אני מאמין שעד מחר נמצא כבר את הדרכים כדי שהיא תיפתח כסדרה".

שר החינוך ציין כי הוא נמצא בקשר רציף עם מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד. לדבריו, "אנחנו מדברים וחושבים מה לעשות, אני מודע מאוד לכאב ולאחריות שיש לנו כלפי המורים בישראל. אנחנו דנים בכובד ראש בסוגיה הזאת. מדובר כאן באיזושהי סיטואציה של ממשלת מעבר ובחירות וכל מיני דברים שמצטרפים לזה. ננסה לפתור גם את הבעיות בחינוך המיוחד ושל הילדים האלרגיים".

"השאיפה שלנו היא שמערכת החינוך תקח אחריות מגיל לידה עד גיל 18. זהו הצעד הנכון ביותר עבור ילדינו שיזכו לפיקוח ובקרה הטובים ביותר ובסטנדרטים של משרד החינוך ונתעקש על כך בכינונה של הממשלה הבאה", הסביר הרב רפי.