משפחות החטופים שגופות יקיריהן חולצו הגיבו בכאב: "סליחה שנתנו להם להרוג אותך"

לאחר שגופות אהוביהן חולצו מרצועת עזה, המשפחות הגיבו בכאב רב: "סליחה שלא עצרנו כשעוד היה אפשר" | המשפחות התייחסו לשמועות שהופצו ברשתות החברתיות לפני ההודעה הרשמית: "בבקשה מכם, גיבורי המקלדת, תפסיקו, חדל! רצחתם אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/24 09:28 כח באב התשפד | עודכן בתאריך 01/09/24 10:26

משפחות החטופים שגופות יקיריהן חולצו הגיבו בכאב: "סליחה שנתנו להם להרוג אותך"
הפגנה לשחרור החטופים | , צילום: Yonatan SIndel,Flash90

לאחר שפורסם הבוקר (א') כי חולצו גופות חטופים, בני משפחותיהם הגיבו על ההודעה הנוראית בכאב רב. גיל דיקמן, בן דודה של החטופה כרמל גת ז"ל אמר בכאב ברשתות החברתיות: "סליחה שלא עצרנו כשעוד היה אפשר. סליחה שנתנו להם להרוג אותך. הלוואי שראית ושמעת אותנו".

כרמל גת ז"ל |

כרמל גת ז"ל | , צילום: מטה משפחות החטופים

אלחנן דנינו, אביו של החטוף אורי דנינו ז"ל, התראיין הבוקר לגל"צ ושם התייחס לשמועות שהופצו ברשתות החברתיות: "בבקשה מכם, גיבורי המקלדת, תפסיקו, חדל! רצחתם אותנו משמונה בערב. חדל! אני מתחנן ומבקש למען משפחות אחרות, שלא יעברו את מה שאנחנו עברנו הלילה".

"הלוואי שלזכרך כל החטופות והחטופים שעדיין אפשר להציל יחזרו"

גיל דיקמן הוסיף בכאב: "הלוואי שלזכרך, לזכר לוחמת הצדק שהיית, לזכר החיים שעוד היית צריכה לחיות ונגזלו ממך בידי מי שחטף אותך ובידי ממשלה שהחליטה שאפשר לוותר עלייך, הלוואי שלזכרך כל החטופות והחטופים שעדיין אפשר להציל יחזרו בעסקה. סליחה, כרמלי. סליחה שלא עשיתי מספיק. אני מבטיח לך: לזכרך, אנחנו נחזיר את כולם".

אורי דנינו ז"ל |

אורי דנינו ז"ל |, צילום: מטה משפחות החטופים

"בשום תרחיש לא ציפינו לסוף כזה"

ליאל אברהם, זוגתו של אורי דנינו ז"ל, התראיינה הבוקר ל-103FM ושם אמרה: "הכניסו אותנו לגיהינום כבר בשמונה בערב. המתנו יחד, קיווינו, התפללנו, בשום תרחיש לא ציפינו לסוף כזה. אנחנו יודעים שאורי היה חי עד ממש לא מזמן, ממש לא מזמן. זה קרה ממש לאחרונה. נדרוש ונקבל תחקיר מלא ומפורט של הכול. כרגע אנחנו עוד המומים ושבורי לב מהבשורה. מדברים אלינו, ואני מרגישה כמו דמות בסרט".

"החברה הישראלית קורסת"

משפחות חטופים נוספות הגיבו לידיעה הקשה. מירב סבירסקי, אחותו של החטוף איתי סבירסקי ז"ל שגופתו מוחזקת ברצועה: "חיי אדם פה נעשו זולים. אולי היד על ההדק הייתה של מחבלי חמאס, אבל מי שהורג אותם, רוצח אותם - זה הממשלה ורה"מ שלא מצילים חיים".