מטה משפחות החטופים קורא להשבית את המשק: "זמן למנהיגות"

מטה משפחות החטופים תקף את ראש הממשלה נתניהו לאחר חילוץ גופותיהם של החטופים ממנהרה באזור רפיח: "אל תסתתר מאחורי דובר צה"ל, תן לציבור דין וחשבון על ההפקרות הבלתי נגמרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/24 09:14 כח באב התשפד | עודכן בתאריך 01/09/24 09:53

מטה משפחות החטופים קורא להשבית את המשק: "זמן למנהיגות"
הפגנה לשחרור החטופים, צילום: Miriam Alster,Flash90

לאחר ההודעה על חילוץ גופותיהם של החטופים, מטה המשפחות פרסם הודעה זועמת נגד נתניהו: "מטה משפחות החטופים דורש מנתניהו להתייצב בהופעה פומבית אל מול האומה ולשאת באחריות ישירה להפקרת החטופים. מציאת הגופות אתמול היא תוצאה ישירה של טרפוד העסקאות על ידי נתניהו, התבצרות בציר פילדלפי והגברת הלחץ הצבאי שהביא למותם של חטופים רבים".

החטופים שחולצו |

החטופים שחולצו |, צילום: דובר צה"ל ו-canva

"תן לציבור דין וחשבון על ההפקרות הבלתי נגמרת"

עוד נמסר בהודעתם: "לאורך החודשים האחרונים חולצו 8 חטופים חיים בפעולות צבאיות, לעומת 105 חטופים ששוחררו בעסקה. מטה המשפחות פונה אל נתניהו: אל תסתתר מאחורי דובר צה"ל, תן לציבור דין וחשבון על ההפקרות הבלתי נגמרת".

המטה בפנייה לראשי ההסתדרות ולשלטון המקומי: "השביתו את המשק"

בנוסף, מטה המשפחות פרסם הודעה ובה הוא פונה לראשי המשק, להסתדרות ולשלטון המקומי: "זמן למנהיגות! השביתו את המשק מחר. המנהיגות הלאומית הפקירה את החטופים וזה הוא זמן של המנהיגות החברתית, הכלכלית והמקומית להתייצב לימין משפחות החטופים, לימין הציבור ולימין ערך הסולידריות והערבות ההדדית".

גופות החטופים חולצו אמש ממנהרה באזור רפיח

כזכור, דובר צה"ל הודיע הבוקר כי גופותיהם של החטופים אורי דנינו, עדן ירושלמי, כרמל גת, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי והרש גולדברג פולין חולצו אמש על ידי כוחות הביטחון מרצועת עזה לשטח מדינת ישראל ממנהרה באזור רפיח.