כבר ביום ראשון: כנס תמיכה במועמדותו של הרב מאיר כהנא לרבנות הראשית

לקראת הבחירות לרבנות הראשית שלפי פסיקת בית המשפט העליון יתקיימו עד סוף חודש אלול, ארגון בשם "מאירים את הרבנות הראשית" מארגן כנס תמיכה במועמדותו של הרב מאיר כהנא | בין הרבנים שישתתפו: הרב אריה שטרן והרב אליהו בלומנצויג

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 26/08/24 15:50 כב באב התשפד

כבר ביום ראשון: כנס תמיכה במועמדותו של הרב מאיר כהנא לרבנות הראשית
הרב צפניה דרורי והרב מאיר כהנא, ארכיון, צילום: ללא

עם פסיקת בית המשפט העליון על כך שהבחירות לרבנות הראשית יתקיימו עד סוף חודש אלול, במטות השונים מחממים מנועים. ביום ראשון הקרוב יתקיים בבניין מכון מאיר כנס רבנים התומכים במועמדותו של הרב מאיר כהנא, אב בית הדין באשקלון ומי שנבחר בוועדת הרבנים של הרב יעקב אריאל.

"תמיכה ציבורית רחבה ברב מאיר כהנא שליט"א, מועמד הציונות הדתית לרבנות הראשית"

על הכנס חתום גוף שנקרא "מאירים את הרבנות הראשית", ובמודעה שהופצה נכתב כי מדובר בכנס "למעלתה של הרבנות הראשית ותמיכה במועמדות הרב מאיר כהנא שליט"א". במודעה נכתב: "בעת הזו ולקראת הבחירות לרבנות הראשית לישראל אנו מתכבדים להזמין את מרנן ורבנן לכינוס שמטרתו לרומם את הרבנות הראשית ברוח חזונו הגדול של מרן הרב קוק זצ"ל, ומתוך כך לצאת בתמיכה ציבורית רחבה ברב מאיר כהנא שליט"א, מועמד הציונות הדתית לרבנות הראשית. הכנס בהשתתפות ראשי ישיבות, דיינים, רבני ישובים ורבני קהילות".

ללא

המודעה שהופצה

את הכנס ייפתח הרב אריה שטרן, ויסגור אותו הרב כהנא בעצמו. תחת הכותרת "מעלתה של הרבנות הראשית והשליחות המוטלת על הרב מאיר כהנא שליט"א" ינאמו רבנים שונים, ביניהם הרב אליהו בלומנצויג שכיהן כמנהל ועדת הרבנים והיה ראש ישיבת ירוחם בה שימש הרב כהנא כר"מ, וכן את הרב איתן איזמן, הרב אליקים לבנון והרב יוסף צבי רימון. בנוסף, הרב אלי איזמן המופיע כנציג מטה הרבנים ינאם גם הוא.