הרב שמואל אליהו פונה לממשלה: "גם הדם שלנו אדום"

הרב שמואל אליהו, רבה של צפת, פנה לממשלת ישראל וקרא: "גם הדם שלנו אדום, לא רק של תושבי תל אביב". קריאתו של הרב אליהו מגיעה על רקע הזעם הגדול שפורקים תושבי הצפון לאחר סיכול מתקפת חיזבאללה שכוונה למרכז הארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/24 14:14 כא באב התשפד

הרב שמואל אליהו פונה לממשלה: "גם הדם שלנו אדום"
הרב שמואל אליהו , צילום: קרן ידידות טורונטו

"גם הדם שלנו אדום, לא רק של תושבי תל אביב" פנה הרב שמואל אליהו רבה של צפת, לממשלת ישראל. הרב אליהו הוסיף: "הבוקר תושבי צפת והגליל זכו להתעורר לנס גלוי, ירו לפה עשרות, אולי מאות טילים, ברוך השם לא נפקד ממנו איש. אתם יודעים, אנחנו פה בצפון, יורים עלינו מדי יום, זה לא פעם ראשונה, גם ביום שישי הייתה פה התקפה, וגם שבוע שעבר. "אנחנו מצפים שתאפשרו לנו לחיות כאן בבטחה, ללא סכנה, ובכל אזורי הצפון".

שורת מתקפות על הממשלה גם מקרב תומכיה

הרב שמואל אליהו שבנו, הרב עמיחי אליהו מכהן בממשלה כשר למורשת, מצטרף לתומכים נוספים של הממשלה שהתבטאו הבוקר נגד מדיניותה והעובדה כי תגובת צה"ל בלבנון לא העמיקה יותר. כך למשל חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד כתבה בחשבונה ברשת X: "הארץ המרהיבה שלנו היא לא רק מדינת תל אביב. זו העת להמשיך לתקוף את חיזבאללה ללא רחם עד להכנעתו. גם כך חיכינו יותר מדי".

גם חבר הכנסת צבי סוכות כתב ברשת החברתית: "מי שתכנן לירות בו זמנית 6,000 טילים על מדינת ישראל לא מורתע. בבוקר הזה אומרים תודה גדולה למקבלי ההחלטות וחיילי צה"ל על הפעולה בלבנון אבל אוי ואבוי לנו אם נעצור כאן. את חיזבאללה חייבים להכריע צבאית. עכשיו".