הוריו של הרש גולדברג נאמו בדמעות: "תישאר חזק, תשרוד" | צפו בנאום המלא

הוריו של החטוף הרש גולדברג נאמו בוועידה הדמוקרטית בארצות הברית. השניים התקבלו במחיאות כפיים סוערות ובקריאות הביאו אותם הבייתה | "הרש האהוב שלנו, אם אתה יכול לשמוע אותנו: אנחנו אוהבים אותך, תישאר חזק, תשרוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/24 07:22 יח באב התשפד

הוריו של הרש גולדברג נאמו בדמעות: "תישאר חזק, תשרוד" | צפו בנאום המלא
הירש גולדברג | , צילום: מטה משפחות החטופים

המסע הדיפלומטי של בני משפחות החטופים ממשיך במטרה להביא לשחרור יקיריהם. בוועידה הדמוקרטית שהתקיימה הלילה (ה') נאמו רייצ'ל וג'ון גולדברג, הוריו של החטוף הרש גולדברג שנחטף לרצועת עזה ממסיבת הנובה. השניים התקבלו במחיאות כפיים סוערות ובקריאות הביאו אותם הבייתה.

"ברגע זה, 109 בני אדם יקרים מוחזקים על ידי חמאס בעזה"

רייצ'ל פתחה את נאומה בתיאור מצב החטופים: "ברגע זה, 109 בני אדם יקרים מוחזקים על ידי חמאס בעזה. הם נוצרים, יהודים, מוסלמים, הינדים ובודהיסטים. הם מ-23 מדינות שונות. הצעיר ביותר הוא תינוק ג'ינג'י בן שנה, והמבוגר ביותר הוא סבא בן 86 עם שפם".

הרש גולדברג פולין בתיעוד חמאס |

הרש גולדברג פולין בתיעוד חמאס | , צילום: ללא

לאחר מכן, היא סיפרה על בנה ועל תחביביו. היא הזכירה את אהדתו למוסיקה ולקבוצת הפועל ירושלים. בנוסף הזכירה את ההומור המיוחד שלו. כמו כן, היא סיפרה לנוכחים בקהל על המתקפה הקשה שאותה חוו מבלי המסיבה ועל סיפור הגבורה של חברו של בנה, ענר שפירא. בנוסף, ציינה כי ידו של בנה נקטעה.

"הרש האהוב שלנו, אם אתה יכול לשמוע אותנו: אנחנו אוהבים אותך, תישאר חזק, תשרוד"

לבסוף, רייצ'ל הוסיפה לשתף בכאב: "זה היה לפני 320 ימים. מאז, אנחנו חיים על כוכב לכת אחר. כל מי שהוא הורה, או יש לו הורה, יכול לנסות לדמיין את הייסורים והסבל שג'ון ואני עוברים". רייצ'ל סיימה את הנאום במסר אישי ומרגש לבנם: "הרש האהוב שלנו, אם אתה יכול לשמוע אותנו: אנחנו אוהבים אותך, תישאר חזק, תשרוד".

צפו בנאום המלא: