גם במחיר הפלת הממשלה - ברקת טוען: "אצביע בעד כל עסקת חטופים"

שר הכלכלה טען כי יצביע בעד כל עסקת חטופים שיביא ראש הממשלה נתניהו אל השולחן: "לא נכון לדבר על פרטי העסקה, בוודאי לא כשסינוואר מאזין ולתת לו את כל הכלים והדילמות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/24 10:44 טז באב התשפד

גם במחיר הפלת הממשלה - ברקת טוען: "אצביע בעד כל עסקת חטופים"
ברקת ונתניהו | , צילום: Tomer Neuberg,Flash90

שר הכלכלה מהליכוד ניר ברקת אמר היום (ג') כי יצביע בעד עסקת חטופים - גם במחיר של הפלת הממשלה: "אני מעריך שכל עסקה שיביא ראש הממשלה לממשלה, תעבור. לא נכון לדבר על פרטי העסקה, בוודאי לא כשסינוואר מאזין ולתת לו את כל הכלים והדילמות. זה לא תהליך טוב ובריא לעסקה או לעם ישראל. עדיף לא להיכנס לפרטים. ברגע שראש הממשלה יביא עסקה, בסבירות מאוד גבוהה היא תעבור. אני כמובן אתמוך".

ניר ברקת: מעריך שאתמוך גם במחיר של הפלת הממשלה

באשר לשאלה אם יתמוך גם במחיר של הפלת הממשלה, טען השר: "מעריך שכן, כיוון שאני חושב שראש הממשלה מביא את כלל האינטרסים לשולחן. כשהוא יביא את ההצעה, מעריך שנוכל לייצר לה קונצנזוס רחב". כך אמר לניב רסקין בחדשות 12.

מוקדם יותר הבוקר פורסם כי גופותיהם של החטופים אברהם מונדר, אלכסנדר דנציג, יגב בכושטב, נדב פופלוול, יורם מצגר וחיים פרי חולצו מרצועת עזה במהלך מבצע צבאי בחאן יונס. החטופים שחולצו היו חברים בקיבוצים ניר עוז ונירים, נחטפו בשבעה באוקטובר במהלך הטבח וכעת חולצו. במהלך החודשים האחרונים צה"ל הודיע על הירצחם של החטופים שחולצו בשבי חמאס חוץ מאברהם מונדר אשר משפחתו לא ידעה עד עתה על גורלו בשבי.