הכתב הצבאי הבכיר יוצא לחופשה: "מקווה שמוריה תתעורר לפני עשר ותעדכן"

לאחר כשנה וחצי של עבודה ללא הפסקה, הכתב הצבאי של גלי צה"ל דורון קדוש, יוצא לחופשה קצרה, ועוקץ בהומור את עמיתתו: "מוריה תעדכן פה, מקווה שהיא תתעורר לפני עשר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/24 22:26 יד באב התשפד

הכתב הצבאי הבכיר יוצא לחופשה: "מקווה שמוריה תתעורר לפני עשר ותעדכן"
אולפני גלי צה"ל, ארכיון |, צילום: Tomer Neuberg/Flash 90

הכתב הצבאי של גל"צ, דורון קדוש, הודיע כי הוא יוצא לחופשה. בחשבון הטלגרם של הדיווחים שלו ושל מוריה אסרף, כתב: "טוב, אחרי שנה וחצי ברצף בלי חופש - גם תורי הגיע. יוצא לכמה ימים של פסק זמן. מקווה שלא תפרוץ כאן עוד איזו מלחמה בינתיים, מספיק לנו אחת. מוריה תעדכן פה גם צבאי בזמן הזה, מקווה שהיא תתעורר לפני 10 בבוקר ותעדכן בזמן", עקץ בחיוך.

גלי צה"ל, רזי ברקאי עוזב

גלי צה"ל | צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הכתב הצבאי: "הבנתי שאני לא מצליח לזכור את השמות של כולם"

לפני כמה חודשים, כשמספר חללי צה"ל עלה ל-600, שיתף הכתב הצבאי כי "הבוקר ספרנו 600 חללי צה"ל מתחילת המלחמה", כתב קדוש. "בביקור לפני כמה ימים באחד מאתרי ההנצחה הזמניים בעוטף, הבנתי שאני לא מצליח לזכור את השמות של כולם. לא על כל שם אני יודע לספר מאיזו יחידה הוא, איפה נהרג ומתי".

"מבחינתי זו חוויה מטלטלת ככתב צבאי, כי עד ה-7.10 ידעתי לספר על כל חלל שנהרג בשנים האחרונות - איפה קרה האירוע, באילו נסיבות, ואת פרטי התחקיר", כתב קדוש - ועבר למסקנה: "זה רק חידד עבורי את המשימה - להמשיך לספר את הסיפורים של כל אחד ואחת מהם, ולעשות הכל כדי שכמה שיותר אנשים יכירו את השמות, הסיפורים, והגבורה שמאחורי המספר הזה - 600 חללי צה"ל".