ט"ו באב העצוב של נועה ארגמני: "כל שנה היית מביא לי זר פרחים"

החטופה ששוחררה פרסמה סטורי בחשבון אינסטגרם שלה ומתייחסת לאהובה שעדיין שבי החמאס, אבינתן אור. "כל שנה היית מספר לי סיפור נחמד על מה זה בעצם ט"ו באב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/24 19:28 יד באב התשפד

ט"ו באב העצוב של נועה ארגמני: "כל שנה היית מביא לי זר פרחים"
נועה ארגמני |, צילום: Dudu Greenspan,Flash90

נועה ארגמני, החטופה ששוחררה, פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה אותו היא מקדישה לאבינתן, בן זוגה שנמצא בשבי החמאס ברצועת עזה. "כל שנה היית מביא לי זר פרחים ומספר לי סיפור נחמד על מה זה בעצם ט"ו באב, איך בעבר הבנות היו לובשות לבן ויוצאת לרקוד בכרמים בשילה לצד ירח מלא על מנת למצוא חתן, לכן ט"ו באב מסמל יופי ואהבה. ט"ו באב שמח אהבה שלי", סיימה לצד תמונה של שניהם יחד.

"הבטחתי שאהיה לצידך בטוב וברע"

בסוף החוד שעבר, ארגמני פנתה אליו במכתב געגועים: "אהוב שלי. כבר 297 ימים מאז הרגע שהפרידו בינינו, אותו הרגע שכל העולם נחשף אליו, הרגע שבו הלב שלי נקרע ומאז לא חזר להיות אותו הדבר. תמיד הבטחתי לך שנכבוש את העולם ביחד, שנזדקן ביחד, שאהיה לצידך בטוב וברע. ובאותו הרגע ב-7 באוקטובר, נלחמתי עד לרגע האחרון כדי שנוכל לעבור את הכל ביחד זה לצד זו" סיפרה.

ליאורה ונועה

ליאורה ונועה, צילום: באדיבות המשפחה

"אך לצערי אלו היו הדקות האחרונות שבהן ראיתי אותך וכל אחד מאיתנו נחטף למקום אחר. אני עדיין לא מצליחה לתפוס את זה שעכשיו אני פה ואתה אהוב שלי עדיין שם, חי כל יום בפחד אינסופי" היא המשיכה והבטיחה לו, "אעשה הכל על מנת להשמיע את קולם של כל 115 החטופים שעדיין שם, כדי להחזיר את כולם, להציל עכשיו כל עוד אפשר את כל אלה שעוד נותרו בין החיים ולהחזיר גם את אלה שכבר אינם בין החיים לקבורה במולדתם". זאת מיד לאחר הסערה שהתעוררה סביבה כשבחרה לנסוע עם ראש הממשלה לנאומו בקונגרס האמריקני.