מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הותר לפרסום: רס"מ (במיל') מרדכי יוסף בן שועם נפל בקרב ברצועת עזה

מועצה אזורית בנימין הודיעו כי חייל המילואים מרדכי בן שועם מהיישוב אדם נפל בעזה | ראש המועצה אזורית בנימין, ישראל גנץ: "אני מבקש למסור חיזוק לכל תושבי היישוב אדם. זכרו של מרדכי הי"ד יהיה איתנו תמיד בהמשך בניין חבל בנימין ותקומת ארץ ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/24 22:48 יג באב התשפד

הותר לפרסום: רס"מ (במיל') מרדכי יוסף בן שועם נפל בקרב ברצועת עזה
מרדכי יוסף בן שועם ז"ל |, צילום: דובר צה"ל וcanva

הותר לפרסום הערב (שבת) כי רס"ם (מיל') מרדכי יוסף בן שועם, מגבע בנימין, נהג משא כבד בגדוד 8119, חטיבת 'ירושלים' (16), חיל הלוגיסטיקה, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. בן 34 בנופלו. מרדכי, נשוי לנטלי, ואב לתינוקת בת 9 חודשים, התגייס למילואים במהלך חג שמחת תורה ומאז שירת במשך חודשים ארוכים. היום הוא נהרג יחד עם המ"פ שלו, יותם יצחק בן פלד ז"ל, במשימה מבצעית.

"מרדכי עבד בחברה לפיתוח בנימין והיה מעובדיה המסורים ביותר של החברה"

המועצה אזורית מטה בנימין מסרה: "מרדכי עבד בחברה לפיתוח מטה בנימין ב-5 השנים האחרונות כנהג סוואנה, והיה מעובדיה המסורים ביותר של החברה. הוא הסיע ילדים מהחינוך המיוחד, כיבד אותם והתחבב עליהם עד כדי כך שהוא הוזמן לחגיגות ימי הולדת של הילדים אותם הסיע".

"איבדנו אדם גדול ומסור למשפחתו ולכל מי שהיה במחיצתו"

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ: "איבדנו אדם גדול ומסור למשפחתו ולכל מי שהיה במחיצתו. הוא היה מהעובדים המסורים ביותר של החברה לפיתוח. בשנה האחרונה היה מרדכי מסור לעם ישראל בשירות מילואים ארוך מאד להגנת המולדת אותה אהב כל כך. בשעה קשה זו אנו מחבקים את אשתו נתלי היקרה ואת המשפחה כולה, ונעמוד לצידן בכל שיידרש. אני מבקש למסור חיזוק לכל תושבי היישוב אדם. זכרו של מרדכי הי"ד יהיה איתנו תמיד בהמשך בניין חבל בנימין ותקומת ארץ ישראל".