בתוך מנהרה ענקית: חיזבאללה חשף מערכת טילים מתקדמת - עם מסר

ארגון הטרור הלבנוני חשף מתחם תת קרקעי ובו משאיות אשר נושאות לכאורה את הטיל המדויק "עימאד 4". ברקע הסרטון הושמעו הבטחות של נסראללה על הטווח הנרחב של הטילים ואזהרות מפני מלחמה כוללת מול לבנון

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/24 13:36 יב באב התשפד

בתוך מנהרה ענקית: חיזבאללה חשף מערכת טילים מתקדמת - עם מסר
מערכת הטילים המדויקת, צילום: צילום מסך מתוך סרטון של חיזבאללה

ארגון הטרור חיזבאללה ממשיך בלוחמה הפסיכולוגית בניסיון למתוח ולזרוע פחד בקרב החברה הישראלית, והבוקר (ו') חשף הארגון תיעוד אשר מציג לטענתו את את הטיל "עימאד 4". בסרטון הוצג מתחם תת קרקעי ענק ובו משאיות הטילים המדויקים לטענת הארגון. במתחם מאוחסנות משאיות הטילים ובסרטון נראות המעשיות כשהן עושות את דרכן במנהרות רחבות ומסועפות אל פתחי השיגור.

מערכת טילי "עימאד 4"

מערכת טילי "עימאד 4" צילום: צילום מסך מתוך סרטון של חיזבאללה

על קירות המנהרה: נסראללה, מורנייה וסולימאני

ברקע הסרטון הושמעו דבריו של נסראללה על יכולות טילי "עימאד 4" והטווח הרחב שלהם אשר לטענתו מסוגל לפגוע בכל נקודה ברחבי הארץ. בנוסף, על תמונות שנתלו במנהרה הוצגו תמונותיהם של נסראללה, מפקד כוח קודס שחוסל קאסם סולימאני ועימאד מורנייה שחוסל גם הוא.

המשאית בדרכה לפתח השיגור

המשאית בדרכה לפתח השיגור צילום: צילום מסך מתוך סרטון של חיזבאללה

מוקדם יותר הבוקר, נחשף ב"וושינגטון פוסט" כי בארגון הטרור מתכוונים להימנע מפעולת התגמול בזמן שמתנהלות שיחות המשא ומתן בקטאר. "אנחנו יכולים לומר שחיזבאללה לא יפתח בפעולת התגמול שלו במהלך השיחות בקטאר מכיוון שהמפלגה לא רוצה לתת דין וחשבון על שיבושן או על שיבוש עסקה אפשרית. פעולת התגמול יכולה לחכות, זה לא דחוף או שיש לו הגבלת זמן".

המשאית בדרכה לפתח השיגור

המשאית בדרכה לפתח השיגור צילום: צילום מסך מתוך סרטון של חיזבאללה